השוק

הנגיד ירון לקרן המטבע הבינ"ל: "הכלכלה הישראלית תחזור לשגשג"

נגיד בנק ישראל אמיר ירון נאם בוועידת המחקר השנתית של קרן המטבע הבינלאומית, והביע אופטימיות: "ידענו להתאושש מתקופות קשות בעבר, ישראל תנצח"
מערכת ice | 
אמיר ירון נגיד בנק ישראל (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
נגיד בנק ישראל אמיר ירון נאם אמש (חמישי) בוושינגטון בוועידת המחקר השנתית של קרן המטבע הבינלאומית, ואמר כי לכלכלה הישראלית יש יסודות כלכליים חזקים ובריאים.
"המשק הישראלי ידע לתפקד ולהתאושש מתקופות קשות בעבר ולחזור לשגשוג במהירות. אין לי ספק שכך יהיה גם הפעם", אמר הנגיד ירון, "לישראל יש את המרכיבים הנכונים לחזור לפוטנציאל הכלכלי הגדול שלה".
עוד אמר ירון: "הממשלה עובדת על תוכניות תמיכה פיסקליות מגוונות. בנק ישראל הדגיש את החשיבות שבמציאת האיזון אחראי בין תמיכה בכלכלה לשמירה על עמדה פיסקלית איתנה. אף שברור שהצרכים הפיסקליים יגדלו, עצתו של הבנק עודנה להשתמש בתקציב 2023 ולהציג אחריות פיסקלית באמצעות התאמות נדרשות וקיצוצים בפעילויות הכרחיות פחות".

הנגיד ירון נאם בכנס, בו השתתף בפאנל בנושא 'אתגרי המדיניות המוניטרית בכלכלה גלובלית', לצד יו"ר הפדרל ריזרב ג'רום פאוול, סגנית למנכ"ל IMF גיטה גופניאט; והכלכלן הבכיר מאוניברסיטת הרווארד קנת' רוגוף. בסיום דבריו אמר כי "ישראל תנצח ויש לה את המרכיבים הנכונים כדי לחזור לפוטנציאל הכלכלי הגדול שלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה