השוק

גרמניה תהפוך לכלכלה החלשה באירופה? מנכ"ל דויטשה בנק מזהיר

מנכ"ל דויטשה בנק, כריסטיאן סואינג, הזהיר מפני המצב הכלכלי הקשה בגרמניה, וטען כי הבעיות המבניות של המדינה יהפכו אותה בסופו של דבר למדינה החלשה ביותר באירופה מבחינה כלכלית
מערכת ice |  2
דויטשה בנק (צילום ויקיפדיה, freepik)
מנכ"ל דויטשה בנק, כריסטיאן סואינג, דיבר היום (רביעי) בכנס בנקאי והזהיר מפני המצב הכלכלי בגרמניה. במהלך נאומו טען סואינג כי הבעיות המבניות הכלכליות שלה יהפכו אותה בסופו של דבר למדינה החלשה ביותר באירופה מבחינה כלכלית.
סואינג אמר במהלך נאומו בכנס בנקאי: "אנחנו לא האדם החולה של אירופה, אבל יש לנו חולשות שמעכבות את הכלכלה שלנו ושמונעות מימוש של הפוטנציאל הגדול שלה. אנחנו נהפוך לאדם החולה של אירופה אם לא נתמודד עם הבעיות המבניות הללו. אסור לנו להשלות את עצמינו. אנחנו בפיגור אחרי המתחרים הבינלאומיים שלנו".
אז מה זה בעצם המושג בו השתמש מנכ"ל דויטשה בנק, כריסטיאן סואינג, כשאמר "האדם החולה"? למעשה, מדובר בכינוי שהודבק בתקופה המאתגרת שבה התמודדה גרמניה עם האיחוד הכלכלי של האיחוד בין המערב למזרח בסוף שנות ה-90.
במהלך נאומו, התייחס מנכ"ל דויטשה בנק, כריסטיאן סואינג, בעיקר למצב הכלכלי הנוכחי של גרמניה, זאת על רקע המלחמה באוקראינה ועלויות האנרגיה הגבוהות של המדינה שכרוחות בעקבות כך, כמו גם , המהירות הנמוכה של האינטרנט, מסילות רכבת מיושנות, מחסור בעובדים בעלי כישורים מתקדמים ובירוקרטיה עודפת. המדינה נמצאת במיתון, שעשוי להימשך גם עד לסוף השנה לפחות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השמאל הרס את הכלכלה
    יניב 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גישות שמאל קיצוני וכיסוי השגעונות עם מס גבוה.
    סגור
  • 1.
    מי קנה דרכון גרמני ב20000? (ל"ת)
    חיה 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור