השוק

אורמת עם הישג אדיר: נתח שוק של 45% בניו זילנד

הפרויקט החדש ירחיב את תחנת הכח הגיאותרמית הקיימת בעלת הספק של 96 מגה-ואט, אשר נבנתה על ידי אורמת ב-2012. עם סיום הבנייה התחנה תייצר 150 מגה-וואט ברוטו של חשמל ותהיה אחת הגדולות מסוגה בעולם. עם הפעלתה אורמת תוביל את השוק הגיאותרמי בניו-זילנד עם נתח שוק של 45%
מערכת ice | 
דורון בלשר, מנכ"ל אורמת (צילום ניר סלקמן, shutterstock)
אורמת טכנולוגיות חתמה על הסכם חדש עם חברת Mercury לאספקת ציוד וכן לתכנון והקמה (EPC) של תחנת כוח גיאותרמית חדשה בהיקף ברוטו של 56 מגה-ואט ב-Ngatamariki, שבניו-זילנד. הסכם זה הינו עדות נוספת למומנטום החיובי של השוק הגאותרמי בניו-זילנד.
הפרויקט החדש ירחיב את תחנת הכח הגיאותרמית הקיימת בעלת הספק של 96 מגה-ואט, אשר נבנתה על ידי אורמת ב-2012. עם סיום הבנייה התחנה תייצר 150 מגה-וואט ברוטו של חשמל ותהיה אחת הגדולות מסוגה בעולם. עם הפעלתה אורמת תוביל את השוק הגיאותרמי בניו-זילנד עם נתח שוק של 45%.
דורון בלשר, מנכ"ל אורמת: "אנו שמחים לחבור למרקורי להרחבת תחנת הכוח הגיאותרמית Ngatamariki. אנו עדים לצמיחה משמעותית בניו זילנד, וגאים לממש את המומנטום הזה לטובת הרחבת מתחם Ngatamariki אותו הקמנו. זהו החוזה השני הגדול שחתמנו בניו-זילנד ב-18 החודשים האחרונים ואנו מעודדים מהעלייה בביקוש לחשמל גיאותרמי בניו-זילנד, אשר מסייע למדינה להמשיך במאמציה להפחתת פליטת CO2 באמצעות ייצור חשמל בר קיימא.
בלשר הוסיף: "הפרויקט צפוי להכפיל את צבר ההזמנות של מגזר המוצרים הצפוי ברבעון השלישי. פרויקט Ngatsmariki בשילוב עם הפרויקטים Topp 2 ו-Te Huka, אשר נמצאים בשלבים שונים של פיתוח והקמה, צפויים להמשיך לסייע להגדיל את נתח השוק של החברה בניו-זילנד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה