השוק

קרן גרין לנטרן מוכרת את מניות הולמס פלייס ב-93 מיליון שקל

קרן גרין לנטרן שמחזיקה כ-20% ממניות הולמס פלייס, מוכרת 94% מאחזקותיה לחברות הביטוח מגדל והפניקס תמורת כ-93 מיליון שקל.  ריצ'י הנטר, שותף בקרן גרין לנטרן ויו"ר קבוצת הולמס פלייס ממשיך להיות מושקע בחברה כחלק מהעסקה וממשיך בתפקידו כיו"ר החברה
איתן לויטס | 
הולמס פלייס (צילום הולמס פלייס)
חברת הולמס פלייס מדווחת כי קרן גרין לנטרן שמחזיקה כ-20% ממניות החברה מוכרת 94% מאחזקותיה ל-2 חברות הביטוח מגדל והפניקס בסכום של כ-93 מיליון שקל. 
ריצ'י הנטר, אחד משלושת השותפים בקרן גרין לנטרן ויו"ר חברת הולמס פלייס ממשיך בתפקידו כיו"ר החברה, וממשיך להיות מושקע בהולמס פלייס. קרן שתוי, מנכ"לית חברת הולמס פלייס תמשיך בתפקידה לצד כל ההנהלה הנוכחית של החברה.
כעשור לאחר שנכנסה להולמס פלייס, גרין לנטרן נפרדת למעשה מהולמס פלייס עם רווח מצטבר של כ-85 מיליון שקל (כולל דיבידנדים). הקרן השקיעה בהולמס פלייס לפני כ-9 שנים סכום של כ-30 מיליון שקל ותחזיר למשקיעים פי 3 על הכסף. 

ריצ'י הנטר (צילום אלי דסה)
הקרן ביצעה תוכנית turnaround שבשלב ראשון העלתה את ה-EBITDA מ-12 מיליון שקל ל-25 מיליון שקל תוך שנה וחצי, ולאחר מכן הובילה מהלך לרכישת רשת גו אקטיב ומיזוגה לתוך פעילות החברה תוך מימוש סינרגיות משמעותיות וכמו כן הובילה את הקמת רשת ה-LOW COST ICON. בדצמבר 2017 החברה הונפקה בבורסה לניירות ערך. ברבעון הראשון השנה החברה הגיעה לקצב EBITDA שנתי של כ-82 מיליון שקל, כמעט פי 7 מה-EBITDA  ביום הרכישה.
קרן שתוי, מנכ"לית חברת הולמס פלייס מסרה: "אני רוצה להודות לקרן גרין לנטרן על כ-9 שנים בהם הובילו בהצלחה יתרה את חברת הולמס פלייס למימוש התוכנית האסטרטגית שלה. אני גאה שחברות מובילות במשק הישראלי מאמינות במותג הולמס פלייס ומחליטות להצטרף לאחזקת המניות בחברה – זוהי תעודת כבוד עבורנו. אני בטוחה שיחד עם כל הנהלת החברה נעבוד לילות כימים כדי להצעיד את החברה להצלחות ולעמידה בכל היעדים שלנו."
יוסף עליאש שותף בקרן גרין לנטרן: "אנו מודים לשותפים ולמשקיעים שלנו בקרן גרין לנטרן על האמון בחברה ובחזון שלנו במשך 9 שנים שהיו מאוד מוצלחות. אנחנו מאוד גאים ש-2 חברות ביטוח מובילות בישראל מאמינות בחברה ובצמיחה הצפויה של חברת הולמס פלייס ומצטרפות לאחזקה משמעותית של מור קפיטל וגופים נוספים. בהזדמנות זאת אנחנו רוצים להודות באופן אישי למשפחת פישר שהקימה את הולמס פלייס, להנהלת החברה שהצעידה את החברה קדימה וכמובן לקרן שתוי – שמובילה בהצלחה את החברה - יחד עם כל הנהלת החברה". 

קרן שתוי מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס (צילום יוני רייף)
קרן ההשקעות גרין לנטרן, בבעלות יוסף עליאש, ריצ'י הנטר ודני בן רעי, מתמחה בהשקעות בתחומי צרכנות והיא מחזיקה ב-9 חברות פורטפוליו, ביניהם במחלבות גד (יחד עם דיסקונט קפיטל ומגדל ביטוח), גלידות פלדמן, חברת הנקניקים מעדני יחיעם, חברת מרינה שמתמחה בגידול ושיווק פטריות (יחד עם דיסקונט קפיטל), יצרנית המיצים פריניב, המאפה הצרפתי, גילרו ובחברת האופנה סטורי.
הולמס פלייס אינטרנשיונל בע"מ התאגדה בחודש מרץ 1997 והחלה את פעילותה בסוף שנת 1998. החברה, באמצעותה ובאמצעות חברות מוחזקות מפעילה רשת מועדוני בריאות וכושר בפריסה ארצית תחת המותגים פלייס, גו אקטיב ו-1REBEL. כמו כן החברה באמצעות חברה מאוחדת, ייסדה במהלך המחצית השנייה של שנת 2016 את מועדוני הכושר אייקון פיטנס ישראל בע"מ הפועלת במתכונת של Low Cost. נכון להיום הקבוצה מפעילה 64 מועדונים ברחבי הארץ.
ברק קפיטל חיתום שימשה כבנקאי ההשקעות של העסקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה