השוק

גולדמן זאקס חושף את המניות שנמצאות בכל קרן גידור

בנק ההשקעות גולדמן זאקס חושף את רשימת המניות שנמצאת בכל התיקים של קרנות הגידור בארה"ב; הבדיקה כללה בחינה של תיקי ההשקעה של 744 קרנות גידור שמנהלות השקעות בהיקף כספי של 2.4 טריליון דולר
ניצן כהן | 
וול סטריט (צילום unsplash pexels)
בנק ההשקעות גולדמן זאקס בחן את תיקי ההשקעות של 744 קרנות גידור שמנהלות 2.4 טריליון דולר ומצא שם את רשימת המניות שנמצאות בכל תיק שלהן וזה נתון מעניין מאוד בעולם שנע בחוסר ודאות גדול מידי שמקשה מאוד לנהל השקעות בצורה סבירה.
אם כן, רשימת המניות כוללת את Cigna, Fiserv את ויזה ומסטרקארד ואת אובר. להוציא אובר ו- Cigna שלושת המניות הפופולריות הן מניות של חברות אשראי שנהנות מהריבית הגבוהה והאינפלציה הגבוהה והן למעשה מהוות סוג של הגנה מפני עליית הריבית. Cigna לעומת זאת עוסקת בתחומי הרפואה.
Cigna היא כאמור, ענקית רפואה וזה אומר שהחברה מחזיקה בלא מעט פעילויות בתחום החל מתרופות דרך שירותים רפואיים ומוצרים דנטליים. החברה נסחרת בוול סטריט לפי שווי של 83 מיליארד דולר. מתחילת השנה איבדה המניה 14% משווייה.
מניות מסוגה של Cigna נחשבות למניות דפנסיביות ובתקופה בה תשואות האג"ח הממשלתי הארוכות נעות סביב ה-4.3%, הרי שהאג"ח קרוב יותר לעולמות הפסדי ההון מאשר לרווח ההון ומכאן משקיעים נוטים להטות יותר משאבים לנכסים שנחשבים לדפנסיביים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה