השוק

שיתוף הפעולה החדש שיקל על השקעות בסטארט-אפים

Airwallex ו-OurCrowd הכריזו על שיתוף פעולה שיקל על ביצוע השקעות גלובליות בחברות סטארט-אפ. לראשונה יכולים משקיעים מוסדיים וכשירים לבצע השקעות בסטארט-אפים באמצעות OurCrowd במטבע המקומי שלהם ובלחיצת כפתור

מערכת ice |  1
אור ליבן (צילום אייל טואג)
ענקית הפינטק Airwallex, בעלת פלטפורמה גלובלית לתשלומים ושירותים פיננסיים, הכריזה על הסכם שיתוף פעולה עם OurCrowd, פלטפורמת השקעות גלובלית והמשקיעה הפעילה ביותר בישראל בהון סיכון.
בפעם הראשונה תהיה למשקיעים מוסדיים ומשקיעים כשירים היכולת להשקיע באמצעות OurCrowd בסטארט-אפים בכל נקודה בעולם – במטבע המקומי שלהם ובלחיצת כפתור.
עד עתה, כשמשקיעים השקיעו בסטארט-אפ הם נדרשו לבצע המרה של המטבע המקומי שלהם לדולר אמריקאי ורק אחריה לבצע העברה של הסכום. עתה, בעקבות ההסכם יוכלו המשקיעים הכשירים של OurCrowd ב-195 מדינות להשקיע בסטארט-אפים בכל נקודה גיאוגרפית ברחבי העולם במטבע המקומי שלהם, במהירות, בקלות ובתנאים מועדפים.
ג'ון מדבד, מנכ"ל OurCrowd: "לאור הגלובליזציה של הסטארט-אפים, יכולות פינטק מתקדמות ורב מטבעיות משנות את כללי המשחק. מעכשיו, משקיע בישראל יכול להשקיע בסטארט-אפ בעמק הסיליקון, לשלם בשקלים בלחיצת כפתור אחת ולבצע הכל בתהליך שקוף לחלוטין".
אור ליבן, שמונה לאחרונה למנהל Airwallex ישראל והמזרח התיכון עם פתיחת השלוחה הישראלית של החברה: "שיתוף הפעולה עם OurCrowd ממחיש את החדשנות והיצירתיות של פתרונות הפינטק שמאפשרים לעסקים להפוך לגלובליים מיומם הראשון. השילוב בין הפתרונות שלנו לבין פלטפורמת OurCrowd יחזק את אקו-סיסטם הסטארט-אפים בישראל, באיחוד האמירויות ומעבר להן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה בגלל המהפכה המשפטית בושה
    דרור 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיקטטורה בושה דיקטטורה הכל בגלל המהפכה המשפטית
    סגור