השוק

המוסדיים הסתערו על הנפקת כלל ביטוח והזרימו ביקושי ענק

כלל ביטוח יצאה לגיוס בתקופה מאתגרת במיוחד; המוסדיים הסתערו על ההנפקה והזרימו ביקושי ענק מה שהביא את החברה להוריד את הריבית ולהגדיל את הגיוס; יורם נוה, מנכ"ל כלל: "ריבית כזו בתקופה ביחס לתנאי השוק היא הבעת אמון גדולה של השוק"
ניצן כהן | 
יורם נווה, מנכ"ל כלל ביטוח (צילום סיון פרג', shutterstock, וידאו הד)
ביקושי ענק של 764 מיליון שקל נרשמו בשלב המוסדי של ההנפקה שביצעה הערב כלל ביטוח. בסופו של יום ולאחר אישור הדירקטוריון הגדילה החברה את הגיוס ולקחה מהשוק 300 מיליון שקל בריבית 5.34%, ריבית נמוכה בהתחשב בריבית הגבוהה בשווקים ובתנודתיות שלהם.
הגיוס הוא של הון רובד 2 וכאמור החברה לקחה 300 מיליון שקל מתוך 764 מיליון שקל ביקושים שהזרימו המוסדיים בריבית נומינלית נקובה של 5.34%, ובמח"מ ארוך (מאוד) של כ-8.5 שנים.

יורם נוה מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים: ״אני שמח מאוד על הביקושים הגבוהים. גיוס הון רובד 2  זה, בריבית נמוכה ביחס לתנאי השוק, מהווה הבעת אמון גדולה נוספת של שוק ההון בכלל ביטוח ופיננסים. גיוס זה ישפר את גמישותה הפיננסית של החברה  ויסייע לנו להמשיך ולהוציא לפועל את תכניותינו העסקיות". 
כאן המקום להזכיר שכלל ביטוח השלימה בתקופה האחרונה את רכישת חברת כרטיסי האשראי MAX והחלה בתהליכים לייצר סינרגיה בין העסקים השונים שלה. כניסה של כלל ביטוח לעולמות האשראי הצרכני תוך שימוש ביכולת של MAX להגיע כמעט לכל ארנק בישראל חייבה את החברה בעיבוי ההון בעיקר כדי לייצר לה גמישות מספיקה להוציא לפועל את התוכנית העסקית השאפתנית שגובשה על ידי ההנהלה והדירקטוריון.
כלל ביטוח אגב, הודיעה לא מכבר על חזרה לתשלום דיווידנדים וזה משמעותי מאוד עבור המשקיעים המוסדיים שמעדיפים מנייה של חברה טובה שמשלמת דיווידנדים וככה היא מקטינה את התנודתיות במניה ומייצרת הכנסה שוטפת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה