השוק

נקסט ויז'ן קיבלה את ההזמנה הגדולה ביותר מהקמתה

נקסט ויז'ן עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של פתרונות צילום זעירות שמיועדות בין היתר לכלים קרקעיים, למזל"טים ומיקרו רחפנים; ההזמנה בהיקף של 10 מיליון דולר תסופק ללקוח בשנתיים הקרובות
ניצן כהן | 
חן גולן יו"ר דירקטוריון נקסט ויז'ן (צילום יחצ, flying production)
נקסט ויז'ן היא אחת החברות המעניינות בבורסה. החברה עוסקת בפתרון צילום איכותי למערכות צבאיות (אבל לא רק) קרקעיות, למזל"טים, רחפנים ומיקרו כלי טיס שהם עתיד הלוחמה והמודיעים בשדה הקרב העתידי (וזה המתהווה לנגד עיננו). הפיתוחי ש החברה הוא של פתרון צילומי, יום ולילה מיוצב לכלים זעירים.
אם כן, נקסט ויז'ן תספק את מלוא ההזמנה בהיקף של 10 מיליון דולר, באופן הדרגתי, במהלך השנים 2023 -  2024. שיעור של 10% מהתמורה תשולם כמקדמה ויתרת התמורה תשולם במספר תשלומים, בהתאם למועדי אספקת המוצרים ללקוח בתוך 30 ימים לאחר מועד אספקת המוצרים בכל משלוח.

עסקה זו מצטרפת לעסקאות מהותיות קודמות לרכישת מצלמות ומוצרים נוספים של החברה, כך שמתחילת שנת 2023 דיווחה נקסט ויז'ן על שבע הזמנות מלקוחות בהיקף כולל של כ-27 מיליון דולר. צבר ההזמנות, עליו דיווחה החברה נכון לסוף הרבעון הראשון לשנת 2023, נאמד בכ-25.4 מיליון דולר, גבוה ב-36% מצבר ההזמנות נכון לסוף שנת 2022, שהסתכם בכ-18.6 מיליון דולר.
יו"ר נקסט ויז'ן, חן גולן: "אנו ממשיכים לפעול להמשך הרחבת וגיוון קהל לקוחותינו לצד הגדלת היצע הפתרונות שאנו מספקים. עסקאות בסדר גודל, דוגמת העסקה עליה אנו מדווחים היום, מחזקות מאוד את מעמדה העסקי והתחרותי של החברה ואת ההכרה הבינלאומית לה זוכה החברה. אנו פועלים להמשך צמיחה רווחית מהירה, זאת על מנת להגיע ליעד צמיחה בשנת 2023 בשיעור של כ-70% ולהגיע למכירות של כ-44.2 מיליון דולר".
מניית נקסט ויז'ן הכפילה את עצמה מתחילת השנה והחברה נסחרת לפי שווי שוק של 1.28 מיליארד שקל. החברה סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם ההכנסות של כ-31 מיליון שקל (יותר מכפול מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד), עם רווח תפעולי של 15 מיליון שקל ורווח נקי של 14.8 מיליון שקל וזאת לעומת רווח נקי של 5.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
היקף המאזן של החברה מסתכם נכון לתום הרבעון הראשון של השנה ב-246 מיליון שקל זאת בעוד ההון העצמי שלה מהווה כמעט את כל המאזן והוא הסתכם בסוף הרבעון הראשון של השנה ב-200 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה