השוק

מנסה שוב: 3D Systems מגישה הצעה משופרת למיזוג עם סטרטסיס

במסגרת ההצעה, תומר כל מניה רגילה של סטרטסיס ל-7.5 דולר במזומן, ו-1.3223 מניות חדשות ורגילות שיונפקו של 3D Systems
מערכת ice | 
סטרטסיס (צילום יחצ)
חברת 3D Systems מדווחת על הגשת הצעה משופרת לדירקטוריון סטרטסיס למיזוג שתי החברות בעסקת מזומן ומניות אשר במסגרתה תומר כל מניה רגילה של סטרטסיס ל-7.5 דולר במזומן, ו-1.3223 מניות חדשות ורגילות שיונפקו של 3D Systems. בהתאם לתנאי ההצעה המתוקנת, המיזוג בין החברות יביא לכך שבעלי המניות של סטרטסיס יחזיקו בכ-41% מהחברה המאוחדת ויקבלו כ-540 מיליון דולר במזומן במועד השלמת העסקה.
ההצעה של 3D Systems מהיום מציגה שיפורים משמעותיים ביחס להצעה הקודמת שהגישה החברה לדירקטוריון סטרטסיס ב-30 במאי 2023, ומהווה המשך לשיחות הקודמות שנערכו בין צוותי ההנהלה של 3D Systems וסטרטסיס, לרבות פגישה לבדיקת נאותות שנערכה בספטמבר 2022. החברה מאמינה כי ההצעה שהגישה היום הינה טובה יותר מהמיזוג עם Desktop Metal עליו דיווחה סטרטסיס. 

נשיא ומנכ"ל החברה ד"ר ג'פרי גרייבס מסר: "אנו נחושים להשיג מיזוג חברי בין 3D Systems לבין סטרטסיס. ברור לנו שהצגנו לדירקטוריון של סטרטסיס הצעה טובה יותר מעסקת המיזוג עם Desktop Metal. אנו מאמינים כי אין הזדמנות טובה יותר למנף את החוזק המשולב של הפורטפוליו המשלים שלנו, ליצירת מובילה חדשנית בשוק התלת ממד, עם פעילות גלובלית ללא תחרות, ואנו מעודדים מהתגובה החיובית הכוללת שקיבלנו מהשוק."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה