השוק

תעשיית התעופה השתקמה רשמית? בואינג מובילה בדאו ג'ונס

ענקית התעופה וההגנה בואינג דיווחה על הפסדים מצומצמים יותר ושיפור במכירות בשני הרבעונים האחרונים; יחידת המטוסים המסחריים של החברה רשמה רווחים מוצקים בהכנסות כאשר הביקוש לנסיעות והנפחים חוזרים לרמות שלפני מגפת הקורונה
מערכת ice | 
מטוס בואינג 737 מקס (צילום Cityswift Ireland / flickr)
חמישה חברות במדד התעשייתי של דאו ג'ונס מובילים את רשימת המניות השבוע. למרות שכל אחת מהמניות רשומה במדד, כל אחת מהמניות מגיעה מענף אחר. מניית בואינג נמצאת בראש הרשימה כאשר היא בעלייה על רקע השתקמות תעשיית התעופה.
ג'יי.פי מורגן צ'ייס מראה עליות על רקע התייצבות מגזר הבנקאות. ענקיות הקמעונאות והמזון המהיר וולמארט ומקדונלד'ס נכנסות לרשימה, יחד עם מוכרת רשתות המחשבים והתוכנה מערכות סיסקו.

ענקית התעופה וההגנה בואינג דיווחה על הפסדים מצומצמים יותר ושיפור במכירות בשני הרבעונים האחרונים. יחידת המטוסים המסחריים של החברה רשמה רווחים מוצקים בהכנסות כאשר הביקוש לנסיעות והנפחים חוזרים לרמות שלפני מגפת הקורונה. אנליסטים לא מצפים שלעיכובים האחרונים בייצור 737 Max ו-787 Dreamliner תהיה השפעה גדולה על לוח הזמנים של האספקה של בואינג.
למניית בואינג יש דירוג מרוכב של 86 מתוך 99. הדירוג המורכב משלב אינדיקטורים טכניים שונים. קו החוזק היחסי שלה אינו גבוה מתחילת השנה ולמניית BA יש דירוג של 92 RS מתוך 99. עם זאת, שורת ההפסדים הרבעוניים מרוויחה למניית בואינג דירוג זעום של 59 EPS. מניית בואינג עלתה ב-14% עד היום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה