השוק

מיקרוסופט "מתייעלת": מציעה את משרדיה במנהטן לשכירות

מיקרוסופט מציעה להשכרה את שטחי המשרד שלה במיקום המבוקש טיימס סקוור בניו־יורק. החברה מציעה שטח כולל של כמעט 4 אלף מ"ר
מערכת ice | 
מיקרוסופט בוערת (צילום Magma Images)
על חברות טק רבות עוברת תקופה לא פשוטה בכלל. רבות קיימו לא אחד, לא שניים אלא שלושה סבבי פיטורים וחלק אפילו קרסו לגמרי. הבעיות לא פסחו גם על הענקית מיקרוסופט שכעת ממשיכה להצטמצם, ולא רק בתחום כוח האדם. 
על פי דיווח של בלומברג החברה מציעה להשכרה את שטחי המשרד שלה במיקום המבוקש טיימס סקוור בניו־יורק. כמו כן, דווח כי החברה מציעה שטח כולל של כמעט 4 אלף מ"ר, אך בחברה לא אישרו את הידיעה הזו עדיין. 
מדובר בצעד התייעלות נוסף שהחברה מוציאה לפועל, אחרי שגם פיטרה אלפי עובדים בחושדים האחרונים. יותר מכך, לאחרונה הודיעו בחברה כי ייאלצו לדחות את העלאות השכר כדי לאפשר לחברה לשמור על יציבות כלכלית בתקופה של משבר ומיתון שבדרך. לבסוף, החברה גם הודיעה על ביטול הקמת מתחם משרדים חדש בלונדון.
מנגד, בשנה שעברה כאשר האינפלציה התחילה לעלות, מיקרוסופט כמעט הכפילה את תקציב העלאות השכר והגדילה את הקצאת המניות לעובדים מסוימים. השנה, המענק ייראה שפוי יותר. "אנחנו נשמור על תקציב הבונוס והענקת המניות שלנו גם השנה, עם זאת, לא נממן יתר על המידה בהיקף שעשינו בשנה שעברה ונקרב אותו לממוצעים ההיסטוריים שלנו", כתבה נאדלה באימייל. הפגיעה בדרגים הגבוהים תהיה רחבה יותר. המנכ"לית אמרה כי הבונוסים על ביצועי המנהלים הבכירים של מיקרוסופט ירדו במידה ניכרת מהשנה שעברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה