השוק

דירוג מניות חברות הביטוח: זו המניה עם התשואה הטובה במאי

חברות הביטוח עוברות תהליך מעניין מאוד של התאמה לעידן המודרני מעכשיו לא רק ביטוח וניהול כסף אלא גם אשראי צרכני; כרגע מניות חברות הביטוח עוד לא מגיבות לשינויים בענף אבל מה שבטוח שהשינויים האלה מעניינים מאוד; הדירוג המלא
ניצן כהן |  1
חברות ביטוח (צילום אורן דאי, אייל גזיאל, טל שחר, פייסבוק/יורם נוה, Magma Images, ויקיפדיה)
חברות הביטוח עוברות תהליכים מאוד מעניינים בתקופה הזו. באופן עקרוני הן פועלות לגוון את פעילות הליבה שלהן בפעילויות משיקות נוספות וכך הן ממתנות את ההשפעות השליליות של עסקי הליבה עליהן. נסביר שכרגע עולם הביטוח האלמנטרי אינו מניב רווחים מספיקים לחברות הביטוח וגם שינויי חקיקה פוגעות ברווחים שלהן אז הן יוצאות לחפש מקורות רווח נוספים וזה התהליך המעניין כאן.
נזכיר שאת יריית הפתיחה לשינויים בענף ירתה חברת כלל ביטוח שרכשה את חברת כרטיסי האשראי MAX, אחר כך הגיעה חברת הביטוח הראל ובמהלך ספק לא מבושל דיו רכשה את ישראכרט. חברת כרטיסי אשראי אחת - כאל - עושה את דרכה למדף ויהיה מעניין לראות מי מבין חברות הביטוח, אם בכלל תרכושנה אותה.

בין אלה לאלה נמצאת חברת הביטוח מגדל. מגדל סבלה בשנים האחרונות מחוסר יציבות ניהולי חסר תקדים ומעימותים אינסופיים עם הפקח על הביטוח. כאן יש שינוי ובתחילת השנה נכנס לתפקיד המנכ"ל רונן אגסי שהגיע מבנק לאומי. אגסי נחוש לייצב את הספינה הזו ובשלב השני להצמיח אותה, כך שתסגור את הפערים שפתחה מול המתחרות בשנים האחרונות.
הפניקס ממשיכה במדיניות של לצמוח בתחום ניהול הכסף ומעבר לרכישת נכסים היא פועלת חזק מאוד לגיוס עוד כסף לניהול והשאלה הגדולה היא עד כמה היא יכולה לצמוח עם אסטרטגיה כזו. באופן עקרוני ככל שמצב המקרו טוב היא יכולה לצמוח אבל גם היא עוברת תהליך מעניין. וזה הדירוג המלא לחודש מאי.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פניקס ווליום p2p
    דן 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברת בניהול פניקס ווליום p2p מוליכה שולל את המשקיעים בקרן הלוואות ולא מחזירה להם את כספם לאחר 9 חודשים כפי שהבטיחו להחזיר...
    סגור