השוק

חברות Yango ו-DelivApp בשת"פ שיזרז לכם את המשלוח

במסגרת שיתוף הפעולה תבוצע אינטגרציה בין אפליקציית המשלוחים המובילה של Yango ובין DelivApp, פלטפורמת SaaS ליצירה וניהול הזמנות מקוונות עבור רשתות של מסעדות
מערכת ice | 
אור זנו רביד (צילום ענבל מרמרי)
במסגרת שיתוף הפעולה תבוצע אינטגרציה בין אפליקציית המשלוחים המובילה של Yango, המבוססת על למידת מכונה ובינה מלאכותית שמטייבת את המשלוחים והופכת אותם למהירים וזולים יותר, ובין DelivApp, פלטפורמת SaaS ליצירה וניהול הזמנות מקוונות עבור רשתות של מסעדות.
שיתוף הפעולה יהיה בין-לאומי ולמעשה יפעל בכל המדינות בהן פועלות שתי החברות: ישראל, מקסיקו, דרום אפריקה, סרביה, איחוד האמירויות וטורקיה.
כעת כל המסעדות הפועלות עם DelivApp יכולות לבחור להשתמש בשליחים של Yango Delivery, וכך למעשה להגדיל את צי השליחים שלהם. מסעדות שעד כה לא הוציאו משלוחים בעצמן והתבססו רק על אפליקציות צד ג׳ יוכלו כעת להוציא משלוחים בעצמן גם בלי להעסיק שליחים, אלא פשוט להשתמש באלו של Yango Delivery.
שיתוף הפעולה כבר נבחן במסגרת פיילוט של החברות עם רשת הגלידריות המובילה בישראל Golda, המפעילה מעל 130 סניפים ברחבי הארץ. DelivApp מפעילה לגולדה את אפליקציית המשלוחים העצמאיים שלה, ובשבועות האחרונים חלק גדול מהמשלוחים בוצעו באמצעות השליחים של Yango Delivery, ונרשמה שביעות רצון גדולה גם מצד הספק וגם אצל הלקוחות.
אור זנו-רביד, מנכ״לית Yango Delivery: ״אנחנו מציעים מערך משלוחים שמבוסס על טכנולוגיות מתקדמות כדי לספק את השירות הטוב והמתקדם בארץ, ואנחנו שמחים לשתף פעולה עם חברה טכנולוגית מובילה נוספת כמו DelivApp ויחד לעזור לעסקים רבים להציע משלוחים מהירים ואמינים, שיפתחו להם הזדמנויות נוספות ויתנו ללקוחות שלהם שירות עד לדלת ביתם. אנחנו מאמינים ששיתוף הפעולה ביננו יעזור למסעדות ורשתות נוספות להפוך למובילות גם במשלוחים עד הבית בדיוק כפי שקרה עם Golda״.
יאן זגטדצקי, מנכ״ל ומייסד משותף DelivApp: "המשימה של DelivApp היא לאפשר למסעדות להתקדם למשלוחים באמצעים דיגיטליים, גם אם אין להם את המשאבים להקים מערך שלם, וגם מבלי שיש להם שליחים או ניסיון קודם בתחום. Yango Delivery היא שותפה לדרך הזו, והיא מספקת שירות מצויין במחיר הוגן, וזה מה שאנחנו רוצים להציע ללקוחות שלנו״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה