השוק

המסחר בוול סטריט: זו המנייה המפתיעה שזינקה ב-21%

יממה לפני שארה"ב יוצאת לחופשת יום שישי הטוב ולפני שהמסחר ייסגר לרגל החופשה, וול סטריט נועלת את המסחר במגמה חיובית עם עלייה של המדדים הבולטים. למרות זאת, בבחינה שבועית המדדים מציגים ירידות קלות
מערכת ice | 
וול סטריט (צילום shutterstock)
היום (שישי) לא יתקיים המסחר בוול סטריט עקב חופשת יום שישי הטוב. את היום האחרון למסחר היא נעלה במגמה חיובית ועם עלייה של דאו ג'ונס בפחות ב-0.1%. נאסד"ק מתחזק ב-0.8%, אך בבחינה שבועית הוא יורד ב-1.1%. מדד S&P 500 עולה ב-0.4% בפעם השלישית ברציפות, אך רושם ירידה שבועית של 0.1%.
באשר למניות ספציפיות, מניית בד באת' אנד ביונד יורדת לשפל של 30 סנט למנייה ובהיקף של 8.3%. מנגד, רשת בתי הקולנוע AMC דוהרת קדימה עם עלייה של 21%. בין התורמות לעלייה במדד נאסד"ק הן מיקרוסופט שעלתה ב-2.6% ואלפבית שעלתה ב-3.8%.
למרות החופשה, דו"ח התעסוקה יתפרסם כרגיל והמסחר התקיים על רקע הפרסום כי מדובר בשבוע התשיעי ברציפות בו מספר הבקשות הראשונות לדמי אבטלה בארה"ב יעלה על 200 אלף (הפעם – 228,000, ירידה ב-18,000 לעומת שבוע קודם).

ביום רביעי השבוע המדדים המובילים בוול סטריט עברו להיסחר ביציבות. המשקיעים עצמם מחכים לדו"ח התעסוקה לחודש מרץ שיפורסם מחר. ריס וויליאמס, אסטרטג ראשי בחברת Spouting Rock Asset Management, העריך כי הדו"ח יראה על עלייה חלשה מהצפוי במספר המשרות כשמגזרי הקמעונאות, האנרגיה והפיננסים אף הידרדרו קלות. "אנו סבורים כי משבר הבנקים עדיין לא השפיע על התעסוקה", אמר וויליאמס, "אך ירח הדבש הזה יסתיים מיד עם תום הרבעון השני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה