השוק

קורנית דיגיטל משתדרגת: התקינה מערכות סולאריות במפעל הדיו

חברת קורנית דיגיטל השלימה פרויקט בשיתוף סולאראדג', במסגרתו התקנה על גג המפעל בקריית גת מערכת אנרגיה סולארית שתייצר כרבע מיליון קילו ואט בשעה
מערכת ice | 
הפרויקט של סולאראדג (צילום באדיבות קורנית)
חברת קורנית דיגיטל מודיע היום (א') כי השלימה מיזם להקמת מערכת סולאריות במפעל הדיו שלה בקריית גת, בשיתוף חברת סולאראדג' והמערכות שלה. הספק המערכת החדשה במפעל הוא כ-140 קילו ואט והיא תפיק כרבע מיליון קילו ואט בשעה.
הלוחות החדשים הותקנו על ידי חברת אורמש ויכסו כאלף מ"ר ובהמשך ייתכן כי יוספו למערכת חלקים נוספים אשר בעזרתם החברה צפויה לייצר חיסכון משמעותי מצריכת החשמל. המהלך כולו של החברה מיועד להתייעלות אנרגטית ולצדו הושלמו שני פרויקטים נוספים של מעבר לתאורת LED חסכונית באולמות בפיתוח והתקנת מערכות לכיבוי אוטומטי של תאורה ומיזוג. כמו כן, החברה הקימה 11 תחנות טעינה לרכבים חשמליים.
עמיר שגב, מנהל התשתיות הגלובלי של קורנית דיגיטל, מסר: "כחברה שמסייעת להפוך את תעשיית הטקסטיל והאופנה העולמית לירוקה יותר ומזהמת פחות, קורנית דיגיטל חותרת לחזק את ערכי הקיימות והסביבה גם בתוכה. במסגרת זו, יישמנו שורה של פרויקטים שמסייעים בהתייעלות אנרגטית ובהקטנת זיהום האוויר, במשרדי החברה, בתחום הבקרה והשליטה, ברכבים החשמליים, כאשר המרכזי שבהם, בתחום הגגות הסולאריים, יחד עם סולאראדג', שנבחרה הודות לפתרון שלה המאפשר בטיחות מרבית, בקרה ושליטה טובות יותר של הלוחות הסולאריים, ניצול מיטבי מבחינה אנרגטית, וכן אפשרות לזיהוי מדויק של תקלות על-פי מקטעים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה