השוק

קניון רמת אביב מתחדש: הקולקציה של מותג העל נוחתת לראשונה בישראל

בתזמון מושלם עם עונת החגים: קו ה-HOME היוקרתי של ראלף לורן נוחת בחנות הדגל בקניון רמת אביב בתל־אביב, בהשקעה של כשני מיליון שקל
מערכת ice |  1
קניון רמת אביב (צילום איל קרן)
בתזמון מושלם עם עונת החגים: קו ה-HOME היוקרתי של ראלף לורן נוחת בחנות הדגל בקניון רמת אביב בתל‏־אביב, בהשקעה של כשני מיליון שקל. הקולקציה מציגה אוצרות מוקפדת ואלגנטית של כלי הגשה, כלי נוי, פריטי טקסטיל, נרות ופריטים מעוצבים נוספים שישדרגו את חלל הבית ויאפשרו לכם לארח בסטייל. בהמשך העונה תתרחב הקולקציה עם פריטי ריהוט ומוצרים נוספים.
מעצב האופנה האמריקני היה הראשון מבין מעצבי העל שפיתח קו מוצרים לבית, אותו השיק בשנת 1983. ראלף לורן הצליח לתרגם את הקלאסיקה האמריקנית המזוהה עם עיצוביו גם לחלל הביתי עם קולקציות HOME נוטפות שפה אסתטית, אלגנטית, יוקרתית ומלאה בסטייל, אך כאלו שעדיין מציגות חספוס מודרני חסר פשרות; מעין קאנטרי-קלאב שיק, עם מורשת ספורטיבית מעודנת המשלבת את הלייף סטייל הקליפורני עם הסגנון הניו־יורקי.
בית האופנה ראלף לורן נחשב כבר יותר מ-50 שנה למוביל עולמי בעיצוב, שיווק והפצה של מוצרי לייף סטייל יוקרתיים בחמש קטגוריות: הלבשה, הנעלה ואביזרים, בית, ניחוחות ואירוח. הוא משקף נקודת מבט אמריקנית ייחודית בניסוח סגנון חיים שאפתני, בעל חזות ספורטיבית-אלגנטית, המשלבת קלסיקות על-זמניות עם מראה עדכני. 
המותג הפך לשם נרדף לאיכות, יוקרה מעודנת ועיצוב במראה נצחי. בעולם של Ralph Lauren Home בולטים כלי שולחן מיוחדים לאירוח העשויים זכוכית, מתכת או קרמיקה, לעיתים בשילוב עור - מהסוג המיועד לשימוש יומיומי וגם לאירועים מיוחדים. בין אם מדובר בסט קרמיקה קלאסי המציע רקע לבן המאויר בפרחים בגווני כחול או ירוק, ובין אם אלו קווי המתאר של הפרש האייקוני שמוטבעים על כלי הגשה מצופים עור או על כוסות וויסקי עשויות קריסטל איכותי - המורשת השזורה באלגנטיות מעניקה לחפצים השונים את הערך המוסף שכה מזוהה עם Ralph Lauren Home. 
עוד דוגמאות לעיצובים שאף אורח לא יצליח להישאר אדיש אליהם: מגשי עץ, סכו"ם מוזהב, בקבוקי קריסטל להגשת אלכוהול, מגשים בגימור כסוף או מוזהב, סט לשתייה חמה בסגנון בריטי מסורתי, קערות הגשה מהודרות, מעמד לעוגה ועוד.
אותו גלאם ממשיך לעבר קטגוריית חימום האווירה עם סדרת שמיכות נעימות וממותגות שיהפכו כל התכרבלות בסלון לסצנה פוטוגנית. מסביבן אפשר לפזר את תמונות בני המשפחה האהובים בתוך מסגרות אלגנטיות העשויות מתכת מלוטשת או עור קלוע במראה כפרי נינוח. ויש גם את ליין הנרות, שמוגש בתוך מעמדים ייחודיים המעוצבים במעמד גלילי עשוי זכוכית שקופה אשר מתחברת לבסיס מטאלי עם חריטה ממותגת. 
להשלמת הסדר בחללי הבית השונים, ניתן למצוא גם סלי אחסון מרובדים העשויים עור במראה יוקרתי מאופק. באותה סדרת עור נכללים גם אביזרים המיועדים למשרד הביתי, כמו פד לעכבר, ארגונית לאביזרי סלולר או כלי כתיבה, היכולים לשמש גם אופציות מעולות למתנות.
ואם כבר מתנות, אל תפספסו את סדרת הצעצועים למבוגרים, שכוללת מכוניות קלאסיות המשודכות למעמד עץ מגולף, אופנוע כסוף וכמו כן ערכות מרהיבות של שש-בש או שחמט עשויות עור, עץ וניקל ברמת גימור יוצאת דופן.
קולקציית ה-HOME נוחתת בימים אלה בחנות הדגל של פולו ראלף לורן ברמת אביב ובאתר פקטורי 54, ותתרחב בהמשך העונה עם פריטים נוספים ומהדורות מיוחדות. טווח המחירים רחב במיוחד ותוכלו למצוא מוצרים בין 120 שקל ועד ל-11,900 שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגהה
    א נונימי 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קולקציה מן התחת
    סגור