השוק
לראשונה מזה 15 שנים: המשקה האהוב בשינוי דרמטי
פפסי משנה את הלוגו, כאשר בחברה נאמר שמעבר לרענון המותג, מטרתו היא להרחיק את קישור המשקה לסוכר
לראשונה מזה 15 שנים, החליטה מותג המשקאות פפסי לעדכן את הלוגו שלה. הלוגו החדש יושק בצפון אמריקה לקראת סוף השנה ובשאר העולם ב-2024. השינוי העיקרי לעומת קודמתו הוא שהמילה פפסי כתובה הפעם בשחור בתוך הבועה של החברה ומאחוריה שלושה פסים בצבעי אדום, לבן וכחול. בלוגו הקודם שם המותג נכתב מתחת לעיגול וצורת הפסים הייתה שונה.
מהחברה נמסר כי העיצוב החדש נועד להרחיק את הקישור בין פפסי לסוכר, שכן הצבע השחור שבו משתמשים בפחיות של פפסי זירו נטול הסוכר, משמש כאמור כצבע למילה פפסי המופיעה במרכז הלוגו.
"הרבה אנשים אפילו לא מבחינים בשחור שם", אמר טוד קפלן, סמנכ"ל השיווק של פפסי. "זהו צבע בינלאומי שהוספנו לפפסי זירו, שיהיה המותג המוביל במאמצי השיווק שלנו". לדבריו, פפסי "הוא מותג נועז ובטוח" שמסמל "הנאה לא מתנצלת". כבר בחודש שעבר אמר המנכ"ל רמון לגוארטה בשיחה עם אנליסטים כי החברה מתכוונת למקד את מרבית מאמצי השיווק במותג פפסי זירו. "אנחנו חושבים שהסגמנט ללא סוכר במשקאות הקלים ימשיך להוביל את הצמיחה בקצב מהיר במדינה", אמר.
עוד ב-
שינוי הלוגו הוא לא הראשון עבור חברת המשקה המוגז ב-125 שנות קיומה. למרות ששינוי לוגו בא במטרה לרענן המותג ולהביא לקוחות חדשים, ממומחים מזהירים כי לפעמים שינויים שהם יותר מדי מרחיקי לכת יכולים לעשות הפוך. טים קלקינס, מרצה לשיווק מאוניברסיטת נורת'ווסטרן סיפר ל-CNN על המקרה של מותג המשקאות טרופיקנה שב-2009 שינו את הלוגו באופן שהכעיס את הצרכנים ובחברה נאלצו לחזור ללוגו הישן בתוך חודשים ספורים בלבד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה