השוק

פלייטיקה לעובדי החברה: לא נוריד ימי חופשה למי שיפגין

במכתב שיצא לעובדי פלייטיקה הבוקר נכתב: "אנו נמצאים בשעות האחרונות במציאות שאי אפשר להתעלם ממנה. פלייטיקה לא תוריד ימי חופשה למי שיבחר להפגין. בכל מקום שבו אתם נמצאים, צאו והביעו קול, בצורה מכבדת וסבלנית, כי דמוקרטיה זה לא משחק"
מערכת ice | 
רוברט אנטוקול (צילום יחצ)
על רקע המחאות והפגנות הענק בישראל בעקבות הרפורמה המשפטית ופיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט, חברת ההייטק הישראלית, פלייטיקה, הוציאה היום (שני) מכתב לעובדים, בו טענה כי לא תשלם עבור עובדים שיוצאים להפגין.
במכתב שיצא לעובדי פלייטיקה הבוקר נכתב: "אנחנו מאמינים שדמוקרטיה משגשגת, היא הבסיס לערכים המשותפים שלנו ולהצלחה בקנה מידה עולמי של תעשיית ההיי טק הישראלית, ללא כל קשר לעמדה פוליטית. אנו נמצאים בשעות האחרונות במציאות שאי אפשר להתעלם ממנה". 
עוד הוסיפו בפלייטיקה כי "אנו מחזקים את אלו שבוחרות ובוחרים לצאת להפגין ביומיים הקרובים ובו בעת, מכבדים את אלו שבוחרים שלא". בהמשך, פלייטיקה טענה כי היא לא תוריד ימי חופש לעובדים שיבחרו ללכת להפגין, כאשר במכתב שהוציאה פלייטיקה לעובדים נכתב: "פלייטיקה לא תוריד ימי חופשה למי שיבחר להפגין". לסיכום, קראה החברה לעובדים שלה לצאת ולהפגין בצורה מכובדת, כי הדמוקרטיה היא לא משחק מבחינתם: "בכל מקום שבו אתם נמצאים, צאו והביעו קול, בצורה מכבדת וסבלנית, כי דמוקרטיה זה לא משחק", נכתב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה