השוק

קניבל מדיה מקים מרכז להכשרות והעשרות למנהלים בעולמות השיווק

משרד הפרסום קניבל מדיה מקים מרכז להכשרה והעשרות למנהלים בעולמות השיווק, חדשנות ואסטרגיה. המרכז ייקרא "Backstage" ויעבוד עם המותגים המובילים בשוק
מערכת ice | 
קניבל פרסום (צילום יחצ)
משרד הפרסום קניבל מדיה מקים מרכז להכשרות והעשרות למנהלים בעולמות השיווק, חדשנות ואסטרטגיה. לאחר למעלה מעשור של עבודה עם המותגים המובילים במשק, קניבל מקים את ה- Backstage, בית להכשרות עבור קהל של מנהלים העובדים בתחום השיווק, הדוברות, מרקום, גיוס, יחסי הציבור והתקשורת השיווקית.
הבקסטייג' מעניק מפגשים מקצועיים בקשת רחבה של תחומים רלוונטיים לעשייה של מנהלים בעידן המחובר: יצירת אסטרטגיה שיווקית, בינה מלאכותית וכלים שיכולים לשמש כל מנהל בעבודה היום יומית, אנליזה וניתוח אי קומרס בעבודה מול ספקי מדיה, 
רוית בכמן, מהבעלים של קניבל מדיה וה- Bckstage: "במסגרת העבודה שלנו בקניבל, אנחנו פוגשים מאות מנהלים ומנהלות בכל דרגי הניהול וחיים אותם ברמה היומית. בעודף המידע המטורף של ימינו, כמעט בלתי אפשרי למנהל בתחום השיווק, להיות מעודכן בכל מה שקורה ובו בזמן לעשות גם את התפקיד שלו בצורה הטובה והיעילה ביותר, וכאן אנחנו נכנסים. בחרנו את הנושאים שלטעמנו יהיו הכי מעשירים ברמת הידע והכי פרקטים ברמת היעילות לכל מי שרוצה לקבל את האקסטרה מייל עבורו או עבורה ולסגור פערים הנוצרים מפאת מחסור בזמן בעומס היומיומי ועודף מידע המחייב סינון בין עיקר לתפל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה