השוק

סטרטסיס דוחה פה אחד את הצעת רכישת ננו דיימנשן

מועצת המנהלים קבע כי ההצעה - בסך 18 דולר למניה - משקפת הערכת חסר משמעותית של החברה ואינה לטובת האינטרסים שלה ושל בעלי המניות
מערכת ice | 
סטרטסיס (צילום יחצ)
חברת סטרטסיס, מובילה בפתרונות הדפסה תלת מימד פולימריים, הודיעה היום (רביעי), כי דירקטוריון החברה דחה פה אחד את ההצעה לרכישת החברה שקיבלה מננו דיימנשן, על פי ערך של 18 דולר למניה, במזומן.
אלא שננו דיימנשן טוענים: "בהמשך להודעתה של סטרטסיס לגבי דחיית הצעת ננו דיימנשן מיום ה-9 במרץ 2023, ננו דיימנשן מאמינה כי המיזוג בינה לבין סטרטסיס יוביל לרווח ברור לבעלי מניות ננו דיימנשן ולהצפת ערך גבוהה לבעלי מניות סטרטסיס, זאת לצד הזדמנויות רבות נוספות שיביא עימו המיזוג, והיא תמשיך במסלול להגשמת חזון זה",
 
כנדרש על פי חובות האמון שלו, ובהתייעצות עם יועציה הפיננסיים והמשפטיים הבלתי תלויים, דירקטוריון סטרטסיס בדק והעריך בקפידה את ההצעה. לאחר הבחינה הקפדנית, דירקטוריון סטרטסיס קבע, כי ההצעה של ננו משקפת הערכת חסר משמעותית של החברה, וזאת ביחס לערך הגלום בהמשך פעילותה של החברה באופן עצמאי, וכי ההצעה אינה לטובת האינטרסים של סטרטסיס ובעלי המניות שלה.
הדירקטוריון וצוות ההנהלה של סטרטסיס בטוחים, שתכניתה האסטרטגית של החברה תציף ערך גדול משמעותית עבור בעלי המניות שלה, לעומת הצעת ננו. סטרטסיס דיווחה לאחרונה על הרבעון השישי ברציפות של רווחיות על בסיס מותאם, על אף הסביבה הכלכלית המאתגרת. החברה ממשיכה להתמקד ביישום האסטרטגיה שלה ובניהול אפקטיבי של פעילותה, כדי להשיג צמיחה מתמשכת ורווחית.
J.P. Morgan משמש כיועץ פיננסי של סטרטסיס ומיתר, משרדי עורכי דין, ו-Wachtell, Lipton, Rosen & Katz משמשים כיועצים משפטיים.
מננו דיימנשן נמסר: "בהמשך להודעתה של סטרטסיס לגבי דחיית הצעת ננו דיימנשן מיום ה-9 במרץ 2023, ננו דיימנשן מאמינה כי המיזוג בינה לבין סטרטסיס יוביל לרווח ברור לבעלי מניות ננו דיימנשן ולהצפת ערך גבוהה לבעלי מניות סטרטסיס, זאת לצד הזדמנויות רבות נוספות שיביא עימו המיזוג, והיא תמשיך במסלול להגשמת חזון זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה