השוק

מוצרי החשמל בישראל בדרך להוזלה משמעותית? יבואן LG בהצהרה מפתיעה

גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל ח.י אלקטרוניקה, היבואנית הרשמית של טלוויזיות LG לישראל, חשף כי היבואנים נתקעים עם סחורה בעקבות ירידה משמעותית של המכירות, וייתכן שזה מה שיוביל להוזלה משמעותית במחירים
מערכת ice | 
מוצרי חשמל (צילום shutterstock)
גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל ח.י אלקטרוניקה, היבואנית הרשמית של טלוויזיות LG לישראל ומוצרי אלקטרוניקה וחשמל נוספים, התראיין הבוקר (שלישי) ב-YNET וחשף כי היבואנים נתקעים עם סחורה בעקבות ירידה משמעותית של המכירות, וייתכן שזה מה שיוביל להוזלה משמעותית במחירים.
"במחצית השנייה של 2022 הייתה ירידה במכירות בענף. כל חודש היה פחות טוב מקודמו", סיפר דה פיצ'וטו. לפני שנתיים חשבנו שהצירוף של המונדיאל עם בלק פריידי באותו חודש יהיה בוננזה, אבל בפועל המכירות לא היו יוצאות דופן בהתחשב בכך שחודשיים לפני וחודשיים אחרי המונדיאל והבלייק פריידי הציבור לא רוכש בציפייה למבצעים. בנוסף, הציבור רכש כמויות בתקופת הקורונה ואולי כבר התעייף", המשיך.
פיצ'וטו הוסיף: "מכרנו הרבה בבלייק פריידי וצמצמנו מלאים, אבל בעולם יש כמות מלאים גדולה, שיוצרת לחץ. במקביל יש יבואנים שייבאו במחירי התובלה הישנים של 12 אלף דולר למכולה, כשבינתיים מחיר התובלה ירד ל-3,000 דולר".
עוד סיפר כי "כשמחיר המכולות היה בשיא, היה מצב אבסורדי שמחיר הסחורה לא שיחק תפקיד. לפעמים מחיר ההובלה היה יותר ממחיר הסחורה במכולה. עכשיו מחיר ההובלה ירד ב-80% ומי שעם מלאי במחירי הובלה ישנים נמצא בבעיה. ישנם דגמים עם רווחיות נמוכה שעליהם כבר יבואנים מפסידים. מצד שני אנחנו לא סובלים כעת מבעיה של יבוא מקביל. אם הבעיה כעת בשוק היא לא המחיר, אלא החוסר בקונים, אז אין להם יתרון. אני מאמין שבסוף השוק יגיע לאיזון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה