השוק

פאלו אלטו תרכוש חברת תוכנה ישראלית ב-600 מיליון דולר

העסקה בין פאלו אלטו לאפיירו הישראלית קרובה לסיכום וצפויה להסגר בימים הקרובים, זו תהיה עסקת הרכישה השביעית שפאלו אלטו תבצע בישראל 
מערכת ice | 
ניר צוק (צילום יוטיוב/ WatchDox)
ענקית הסייבר האמריקאית בבעלותו של היזם הישראלי ניר צוק - פאלו אלטו ממשיכה לבסס את מעמדה כאחת השחקניות החזקות בשוק ההייטק הישראלי. לפי דיווחים פאלו אלטו נטוורקס עומדת לרכוש את אפיירו. העסקה נמצאת על סף סיכום וצפויה להיסגר בימים הקרובים. שווי העסקה מוערך בכ-600 מיליון דולר או מעט פחות, כך לפי פרסומים. עד היום רכשה פאלו אלטו נטוורקס שבע חברות בישראל והיא מעסיקה כיום כ-700 עובדים.
אפיירו נוסדה בשנת 2019 על ידי עידן פלוטניק ויונתן אלדר, בוגרי יחידת הסייבר מצו"ב. עבור פלוטניק לא מדובר באקזיט ראשון שכן הוט היה היזם והמנכ"ל של אוראטו, שנמכרה למיקרוסופט ב-200 מיליון דולר. אלדר היה מנהל צוות פיתוח וארכיטקט בחברה. אפיירו מעסיקה כיום כ-100 עובדים.
 
הפלטפורמה אותה פתחו באפיירו מאפשרת להאיץ את תהליכי פיתוח התוכנה בארגון ולהפחית את הסיכון הכרוך בכך בצורה אוטומטית ע"י שילוב של שלוש טכנולוגיות: בניית מלאי (inventory) של כל האפליקציות ורכיבי הקוד בארגון, הבנת הידע של המפתחים וזיהוי השינויים המהותיים בקוד והסיכון העסקי שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה