השוק

מאסק המום: מי מוכר תמונות נדירות שלו באלפי דולרים?

כרטיס יום הולדת חתום שהעניק אילון מאסק לחברתו בקולג' עומד למכירה פומבית וצפוי להביא לה יותר מ-10,000 דולר. בנוסף, היא מעמידה למכירה גם תמונות נדירות של המיליארדר שיניבו לה עוד אלפי דולרים. אז מה הסיבה שהיא עושה את זה?
מערכת ice |  1
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ TED)
כרטיס יום הולדת חתום שהעניק אילון מאסק לחברתו בקולג' עומד למכירה פומבית וצפוי להביא לה יותר מ-10,000 דולר. ג'ניפר גווין, שיצאה עם המיליארדר לעתיד כשהשניים עוד למדו יחד באוניברסיטת פנסילבניה, מעמידה למכירה פומבית את התמונות והמזכרות האישיות של האיש העשיר בעולם.
בכרטיס יום ההולדת שמאסק נתן לגווין בדצמבר 1995 נכתב: "יום הולדת שמח ג'ניפר (המכונה בו בו). אוהב, אילון". הכרטיס החתום צפוי להימכר ביותר מ-10,000 דולר כאשר ההגשה תסתיים ביום רביעי. 
לפריט פופולרי אחר, שטר דולר חתום על ידי מאסק, יש הצעה של 7,604 דולר נכון לאתמול (שני) בבוקר. תצלום של מאסק יושב ליד המחשב קיבל 26 הצעות - כשהמציע הגבוה ביותר מוכן לשלם יותר מ-1,355 דולר. 
 
הזוג החל לצאת ב-1994 באוניברסיטה בה למדו יחד, כשאף גרו באותם מעונות. מאסק, היזם העתידי שיהפוך לאדם העשיר בעולם, נראה בתמונות כילד בן 23 שיכול להיות שובב במיוחד. גווין בת ה-48, אמרה ל'דיילי מייל' שהיא מוכרת את התמונות כדי לסייע במימון שכר הלימוד בקולג' של בנה החורג.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "מה הסיבה שהיא עושה את זה" ??
    יוסי 09/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור, עבור כסף והרבה. מה שלא ברור לי זה מי האידיוט/ים שמשלם/מים כל כך הרבה כסף השביל קשקוש או צילום חסרי ערך, רק בגלל שמאסק חתום על זה ??
    סגור