השוק

יצליחו למנוע את המשבר? ענקית הקולנוע בדרך לפשיטת רגל

בתקשורת האמריקאית מדווחים כי בשל החובות הכבדים רשת בתי הקולנוע סינוורלד הגישה בקשה להגנה מפני פשיטת רגל, החברה נקלעה לחובות לאחר שורת עסקאות גדולות וירידה במכירת הכרטיסים
מערכת ice | 
קולנוע (צילום pexels)
רשת בתי הקולנוע האמריקאית סינוורלד הגישה אתמול (רביעי) בקשה להגנה מפני פשיטת רגל מהרשויות בארצות הברית, כך פורסם בתקשורת האמריקאית. עוד דווח כי במקביל לבקשה, רשת בתי הקולנוע השנייה בגודלה בעולם נאבקת בימים אלה במטרה למצוא דרכים אחרות לאזן עמוס החובות שלה ולנסות למנוע את הפירוק.
בהודעה שפירסמה אתמול נמסר כי סינוורלד השיגה התחייבויות מימון בסך 1.94 מיליארד דולר מנושים מובטחים קיימים. מנגד החברה הודיעה כי למרות המצב הלא יציב בכוונתה להמשיך להפעיל את אולמות בתי הקולנוע שלה בזמן הארגון מחדש של חובותיה.
רק בשנים האחרונות סינוורלד רכשה את "ריגל", גם היא רשת בתי קולנוע גדולה. בכך סינוורלד הפכה לרשת בתי הקולנוע השנייה בגדולה בעולם. כעת פורסם כי בעסקת הרכישה סינוורלד צברה חובות גדולים שהקשו על הפעילות השותפת של הרשת.
 
אם לא די בכך החברה סבלה מהתאוששות חלשה במכירות הכרטיסים בקופות בתי הקולנוע לאחר תקופות הסגרים של הקורונה, שמנעו מצופים להגיע לאולמות. לצורך העניין בשנת הכספים האחרונה רשמה סינוורלד רווח לפני ריבית, מס, פחת והפחתות של 455 מיליון דולר בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה