השוק

ניצחון לאנבידיה: מכירת השבבים לסין ורוסיה תימשך

אחרי הצהרת ארה"ב כי תאסור מכירה של שבבים חכמים לרוסיה וסין, אנבידיה מצליחה לכופף את הכוונות אחרי שאיימה בהפרעות פעילות במדינה
מערכת ice |  1
מנכל ומייסד אנבידיה גנסן הואנג (צילום באדיבות אנבידיה)

Nvidia הודיעה ביום חמישי שממשלת ארה"ב תאפשר לה להמשיך ולפתח את שבב הבינה המלאכותית שלה H100 בסין, כך לפי דיווח של ה-CNBC. מדובר בניצחון לחברה לאחר שהזהירה ביום רביעי שהגבלות יצוא חדשות עלולות להפריע לפעילותה במדינה.

Nvidia אמרה ביום רביעי בהגשת ה-SEC כי ממשלת ארה"ב מגבילה את מכירת שבבי AI בעלי ביצועים גבוהים עבור שרתים, ה-A100 וה-H100, לסין ולרוסיה. המכירות של שני השבבים עדיין מוגבלות בשווקים אלה, אם כי היא עדיין יכולה לפתח את ה-H100 בסין. Nvidia צופה פגיעה של 400 מיליון דולר בהכנסות ברבעון הנוכחי מהגבלות ייצוא חדשות.
Nvidia הודיעה ביום חמישי שממשלת ארה"ב תאפשר לה להמשיך ולפתח את שבב הבינה המלאכותית שלה H100 בסין. זה ניצחון לחברה לאחר שהזהירה ביום רביעי שהגבלות יצוא חדשות עלולות להפריע לפעילותה במדינה.
 



Nvidia אמרה ביום רביעי בבקשה ה-SEC כי ממשלת ארה"ב מגבילה את מכירת שבבי AI בעלי ביצועים גבוהים עבור שרתים, ה-A100 וה-H100, לסין ולרוסיה. המכירות של שני השבבים עדיין מוגבלות בשווקים אלה, אם כי היא עדיין יכולה לפתח את ה-H100 בסין. Nvidia צופה פגיעה של 400 מיליון דולר בהכנסות ברבעון הנוכחי מהגבלות ייצוא חדשות.

מניית החברה ירדה בכמעט 9% במסחר ביום חמישי. "ממשלת ארה"ב אישרה יצוא, ייצוא חוזר והעברות בתוך המדינה הדרושים להמשך הפיתוח של NVIDIA Corporation, או של החברה, של מעגלים משולבים H100", אמרה Nvidia ביום חמישי. ממשל ביידן פועל להגבלת יצוא ארה"ב של מוליכים למחצה וציוד מסוימים בגלל החשש שחברות סיניות יוכלו להשתמש בהם למטרות צבאיות. מעבדים גרפיים כמו Nvidia ו-Advanced Micro Devices מתאימים היטב ליישומי בינה מלאכותית שיכולים לכלול פיתוח נשק, זיהוי פנים ושימושים צבאיים אחרים.
ה-H100 הוא שבב ה-AI הארגוני הקרוב של Nvidia שהיה אמור להישלח עד סוף השנה. חלק מפיתוחו מתרחש בסין. ה-A100 הוא דגם ישן יותר שנשלח כבר שלוש שנים. שניהם מעבדים גרפיים שניתן להשתמש בהם עבור מחשוב-על ובינה מלאכותית.
 


עסקי מרכז הנתונים של Nvidia, הכוללים מכירות של A100 ו-H100, הם אחד החלקים הצומחים ביותר בחברה, ודיווחו על מכירות של 3.8 מיליארד דולר ברבעון יוני, עלייה שנתית של 61%.

עם זאת, מנכ"ל Nvidia, Jensen Huang, הזהיר אנליסטים באוגוסט שחברות הענן הסיניות מאטות את בניית מרכזי הנתונים שלהן ושסין היא "שוק גדול מאוד" עבור החברה. Nvidia אמרה ביום חמישי שהיא יכולה להמשיך לשלוח שבבי בינה מלאכותית מהמתקן שלה בהונג קונג עד ספטמבר 2023.
"ההיפר-סקאלרים הסיניים וחברות האינטרנט הסיניות ממש ממש האטו את ההשקעה בתשתיות השנה, במיוחד החל מהם היו די איטיים בבנייתם ​​ומאיצים באמת - ובכן, באמת האטו ברבעון השני", אמר הואנג.
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גוגל טרנסלייט
    גוגל טרנסלייט 09/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נא לסדר את המשפטים הצורה ברורה ולא להביא לנו אותם בצורתם ישר מגוגל טרנסלייט. זה יכבד אותכם ואותנו.
    סגור