השוק

חברת אידומו מדווחת על הכנסות של 6.7 מיליון דולר

בדו"ח הרבעון השני שפרסמה החברה הבוקר (ראשון) דווח כי חברת אידומו הציגה עלייה של 37% - 6.7 מיליון דולר. עלייה של כמעט 2 מיליון ביחס לרבעון המקביל
מערכת ice | 
גרפים (צילום freepik)
חברת אידומו (Idomoo) פרסמה את דו"ח הרבעון השני שלה לשנת 2022 והציגה גידול של כ- 37% ל-6.7 מיליון דולר לעומת 4.9 מיליון דולר במחצית המקבילה לשנה שעברה. הגידול נובע מגידול בפעילות החברה הן כתוצאה מהעמקת המכירות ללקוחות קיימים והן כתוצאה ממכירות ללקוחות חדשים.
החברה אשר פיתחה טכנולוגיה חדשנית בתחום הווידאו בהתאמה אישית לעסקים, והנפיקה מניות לראשונה בבורסה בתל אביב בחודש יוני 2021, דיווחה גם שהרווח הגולמי שלה במחצית הראשונה של השנה עלה בכ- 38.8% לכ-5.4 מיליון דולר (כ-81% מההכנסות), בהשוואה לכ-3.9 מיליון דולר (כ-80% מההכנסות) במחצית המקבילה אשתקד.
ירון קליש, מנכ"ל אידומו התייחס לדו"ח ומסר: "התוצאות שאנו מציגים למחצית הראשונה של 2022 משקפים האצה בצמיחת החברה, הכנסות החברה טיפסו בכ-37% במחצית הראשונה של השנה, וה-ARR צמח ל-15 מיליון דולר, דבר המבטא את הבעת האמון של לקוחות החברה וכן את יכולתינו להתרחב ללקוחות חדשים". 
 
אידומו הינה חברת תוכנה כשירות, אשר פיתחה  את פלטפורמת Next Generation Video,  הכוללת שרותי וידאו מתקדמים בינהם סרטוני וידאו מותאמים אישית, וידאו דינמ י ואינטראקטיבי ואוטומציה. בנוסף לכך החברה פיתחה מערכת המשדרגת את התקשורת של חברות עם לקוחותיהן. לחברה דירקטוריון המורכב בין היתר מהיו"ר רמי קליש המשמש גם כשותף מנהל ומייסד קרן ההון סיכון פיטנגו, ולצידו היזם והמשקיע טל ברנח, שותף מנהל קרן ההון סיכון Disruptive, וכן חמי פרס שאף הוא שותף מנהל ומייסד קרן ההון הסיכון פיטנגו, ואוהד פינקלשטיין, שותף מנהל בקרן ההון סיכון Marker.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה