השוק

מועדון חבר צרכנות בחר בחברת יח"צ ומיתוג חדשה

"חבר", המועדון של משרתי הקבע, גמלאי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון, מודיע על המעבר לקבוצת "מינקובסקי תקשורת" כחברת יחסי הציבור החדשה שלו, שתטפל במערך היח"צ, התדמית והמיתוג
מערכת ice |  5
עידו מינקובסקי (צילום רועי מזרחי)
אדוה פישר, מנכ"לית מועדון "חבר" מודיעה היום על הצטרפותם לקבוצת מינקובסקי תקשורת, בבעלותו של עידו מינקובסקי ובהובלת המנכ"לית שיר בויקו רימון, אשר תטפל במערך יחסי הציבור, התדמית והמיתוג של המועדון. 
הצטרפותו של מועדון "חבר" למשרד מינקובסקי, שידוע בהתמחותו בתחום ההייטק, מהווה צעד נוסף בהתרחבות פעילות המשרד גם בזירת הצרכנות והקמעונאות, לצד ניהול היח"צ של רשת הסטוק, Lego ישראל, השקת נאוטיקה הום בישראל ועוד. את הפעילות מול המועדון יובילו אריאל הופרט, משנה למנכ״ל במשרד, יחד עם יועצת התקשורת חופית שלו כהן. 
מועדון "חבר" פועל למען שיפור איכות החיים, רמת החיים ורווחת הפרט של עמיתיו, במטרה לעטוף וללוות אותם ואת בני משפחותיהם בכל התחומים והשלבים בחיים, ולפעול במקצוענות ומתוך תחושת שליחות למתן שירותים איכותיים וחדשניים. את פעילות המועדון מנחים מספר ערכים המשקפים את האמונות שלו ומהווים את היסודות שעליהם הוא נשען: משפחתיות, שירותיות, יוזמה וחדשנות, אמינות, מקצוענות ואחריות חברתית. 
אדוה פישר, מנכ"לית "חבר": "אני שמחה על הבחירה במשרד מינקובסקי תקשורת - משרד בעל יכולות אסטרטגיות גבוהות, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה. בהנהלת המשרד שותפים יוצאי דובר צה"ל וגופי ביטחון שונים המחוברים לערכי השירות של הצבא ושל "חבר" ומכירים את צורכי משרתי הקבע, גמלאי המערכת ואנשי כוחות הביטחון. אני מאמינה ביכולות החברה ואנשיה ליצור ולהעניק ערך אמיתי למועדון ולעמיתיו."
לדברי שיר בויקו רימון, מנכ"לית מינקובסקי תקשורת: "אנו מתרגשים מאוד לקראת תחילת העבודה שלנו עם ״חבר״ ומודים להם על הבחירה בנו. כמשרד שרובו הגדול יוצאי דובר צה״ל וקצינים רובנו מכירים היטב את המועדון, ושמחים להביא את העשייה לידי העמיתים והציבור הרחב בעידן בו יש ריבוי מועדוני צרכנות.״
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    המועדון הכי לא משתלם
    עדנה 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מועדון מנותק מהשטח הכי לא כדכי
    סגור
  • 3.
    במקום זה שפרו במהות את ההיצע והמחירים (ל"ת)
    יחצ לקהל שבוי 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יש לחבר הרבה מה לשפר.
    Y 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הביטוחים שחבר מציע למשל לעמיתיו נחותים בהרבה מאלה שארגונים קטנים יותר מציעים לחבריהם. גם נופשים למיניהם ועסקאות נוספות אינן תמיד הבחירה הטובה שיש למי שמשלם דמי חבר ועמית בארגון שמטפל בפורשי צה"ל ואנשי הקבע. לו הייתה התארגנות של קבוצה קטנה יותר וחדורת מוטיבציה להביא הישגים לחבריה- אני מניח שהיו זוכים להרבה יותר ממה שהם מקבלים היום מחבר. הבעיה שאנשי הקבע והגמלאים נמצאים בכיס של ארגון הצרכנות הזה ואין להם כל חלופה אחרת.
    סגור
  • מבזבזים כסף על יחצ לקהל שבוי (ל"ת)
    רווית 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עלי והצלחי
    גימלאי צהל 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנו גימלאי צהל הותיקים שרובונו לא בעעדן המחשב ולנו גם אין מחשב פעם יכוחנו להסמים כרטיסים למדל לחמי געד הולכים לעמדת הכרטיסים במרומות שונים בארץ ולוקחים את הכרטיסים כעת זה קשה נא להזיר את זה בחזרה. אם עושים מהלך התיעלות דיעשו גם בנושא הזה.
    סגור