השוק

אמדוקס בדו"ח שובר שיאים: חושפת הזמנות ב-3.95 מיליארד דולר

חברת ההייטק הישראלית הציגה דו"ח מצוין לרבעון השלישי של 2022, עם הכנסות שיא וצבר הזמנות שיא
מערכת ice | 
אמדוקס (צילום פלאש 90)
חברת ההייטק אמדוקס ממשיכה את הרצף הדו"חות הפנטסטיים. אחרי שברבעון הקודם הציגה הכנסות של 1.14 מילארד דולר, מציגה היום ענקית ההייטק הכנסות שיא של 1.16 מיליארד. גידול של 8.8%  בהכנסות המדווחות, כולל הכנסות שיא של 788 מיליון דולר בצפון אמריקה, המהוות גידול של 14.9%. כן גם גידול של 10.8% בהכנסות בנטרול השפעת תנודות בשערי החליפין בהשוואה לרבעון השלישי אשתקד.

החברה מציגה גם מומנטום מכירות חזק ושיא בצבר ההזמנות לשניים-עשר החודשים הבאים בסך של 3.95 מיליארד דולר ארה"ב , גידול של 10% בהשוואה לרבעון השלישי אשתקד. כשהיא צפויה לעמוד במרכז טווח תחזית ההכנסות המדווחות של 6.2%-7.2% לשנת הכספים 2022 וצופה גידול של 10% לערך בהכנסות, שוב בנטרול השפעת תנודות בשערי החליפין, לשנת הכספים 2022.
 
"אנו מציגים רווחיות עקבית, תוך כדי שאנו מאזנים בין השקעות מואצות במחקר ופיתוח, השפעות שליליות של תנודות בשערי החליפין ושוק עבודה תחרותי, לצד הטמעת פרויקטים ממושמעת והמשך התמקדות במצוינות תפעולית" אומר שוקי שפר, מנכ"ל החברה. "בעוד אנו עוקבים מקרוב אחר חוסר הוודאות בסביבה המאקרו-כלכלית הגלובלית, אנו בטוחים במודל העסקי הייחודי שלנו הכולל מוצרים ושירותים קריטיים, תזרים הכנסות חוזרות גבוה והתקשרויות ארוכות טווח עם לקוחות. יותר מתמיד, אנו מאמינים שאמדוקס ממוצבת כשותפה רלוונטית ומהימנה ביותר ללקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה