השוק

התעשייה האווירית חתמה על חוזה עתק עם מדינה אירופאית

התעשייה האווירית צפויה להכניס לכיסה 200 מיליון דולר בעקבות חוזה חדש שנחתם בינה לבין מדינה אירופאית, במסגרת החוזה יימכרו מטוסי מודיעין בעלי יכולות מיוחדות
מערכת ice | 
תעשייה אווירית (צילום התעשייה אווירית)
הבוקר (חמישי) הכריזה התעשייה האווירית על כך שחתמה על חוזה בהיקף מעל 200 מיליון דולר, לאספקת מטוסי מודיעין למדינה באירופה, החברה בארגון נאט"ו. מטוסי המודיעין מפותחים בחטיבת אלתא של התעשייה האווירית, בית המכ"ם והמודיעין של ישראל, הנחשבת למובילה עולמית בתחום. מטוסי המודיעין של התעשייה האווירית פועלים בישראל ובמדינות רבות בעולם ונחשבים למערכות בעלות חשיבות אסטרטגית.
פריצת הדרך של החברה בתחום מטוסי המודיעין מתאפשרת הודות לטכנולוגית מזעור מערכות החישה ולצדה, פיתוח אלגוריתמיקה ויישומי תוכנה מבוססי בינה מלאכותית (AI & ML), שעל בסיסם פותחו מערכות מודיעין ברמת ביצועים גבוהה המשולבות על מטוסי מנהלים. לפני כן, יושמו מרבית מטוסי המודיעין בעולם על מטוסי תובלה גדולים או מטוסי נוסעים.

מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי: "התעשייה האווירית ממשיכה להוכיח, פעם אחר פעם, את יכולותיה המובילות ופורצות הדרך, שזוכות לביקוש נרחב ולהערכה רבה בכל קצוות העולם. גם העסקה הנוכחית, שבמרכזה מטוסי מודיעין מתקדמים, היא דוגמה נוספת לעוצמתן של הטכנולוגיות הייחודיות שלנו שמהוות מרכיב אסטרטגי חשוב לכל צבא המצטייד בהן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה