השוק

בדרך למיזוג עם ספאק, ב-HUB Security מוותרים תגמול נוסף

HUB Security אמורה להתמזג עם הספאק מאונט רנייר, מה שיצמיד לה שווי של 1.28 מיליארד דולר; כדי לקדם את המיזוג מוותרים מנהלי החברה על אופציות שהוענקו להם כתגמול נוסף לקראת השלמת העסקה
ניצן כהן | 
אייל משה (צילום רובי לייבוביץ, ויקימדיה, freepik)
לקראת המיזוג בין HUB Security לספאק מאונט רנייר נוקטים עובדי ומנהלי HUB Security בצעד מעניין. הם מוותרים על כל הזכויות שיש להם לקנות מניות בהנחה (אופציות) ועל כל זכות הונית אחרת. מדובר במהלך לא שגרתי של מנהלים בחברות הייטק שמחכים לאופציות שלהם כדי לעשות את הקפיצה הגדולה בחייהם הכלכליים.
צריך לזכור שהמצב בשווקים אינו מהמשופרים ולכן כל עסקה זקוקה לאיזה תמרוץ אחרון כדי להגיע להבשלה ויישום. בנוסף, עולמות הספאקים שהיו האופנה של השנה שעברה פחות פעילים מבעבר מה גם שהתחום עובר סוג של רגולציה שמכבידה על יזמי הספקים.
נחזור ל-HUB Security. שם חתמה החברה לפני 3 חודשים בלבד על מיזוג עם ספאק מה שיעמיד את שווי החברה על 1.28 מיליארד דולר. HUB Security והספאק Mount Rainier.  עדכנו כי עסקת המיזוג מתקדמת כמתוכנן לפי 10 דולר ארה״ב למניה על פי ההסכם המחייב שנחתם בין הצדדים. החברה מתעתדת להביא את עסקת המיזוג לאישור בעלי המניות במועד כפי שיקבע.
כאמור, כדי לקדם את אישור הסכם המיזוג ולוודא כי כל בעלי המניות יוכלו להצביע באסיפת בעלי המניות, החליטו מנהלי החברה ודירקטוריון החברה לוותר על זכויות להטבות מנהלים, נושאי משרה ועובדים, לקבלת מניות נוספות כתמריץ הוני על פי התנאים שדווחו ובימים האחרונים אף נחתם בין HUB Security ובין Mount Rainier תיקון להסכם המחייב במסגרתו בוטלו הטבות מנהלים אלו ללא כל תמורה או חלף הטבות אם במישרין ואם בעקיפין.  
מנכ״ל HUB Security, אייל משה: ״החברה ביצעה בתקופה האחרונה מהלכים מסחריים רבים שמחזקים את מעמדה בסביבה התחרותית, ואני מאמין שמהלכים אלה, בתוספת תיקון ההסכם משרתים את טובת החברה, ציבור המשקיעים ובעלי המניות בהצלחת השלמת עסקת המיזוג ורישומה של החברה למסחר בבורסת הנאסד"ק״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה