השוק

אקירוב הצליח להכניס דירקטור אחד לכלל

לא מדובר בהצלחה לאקירוב אלא בסוג של פשרה מפ״איניקית; אקירוב רצה להכניס שני דירקטורים וקיבל אחד. בסביבת אקירוב אומרים כי הוא מרוצה מתוצאות ההצבעה
ניצן כהן | 
אלפרד אקירוב (צילום יחצ)
פשרה מפ״איניקית התקבלה היום בכלל ביטוח. איש העסקים אלפרד אקירוב שביקש להכניס שני דירקטורים מטעמו לכלל אחזקות ביטוח הצליח להכניס רק אחד, את דוד גרנות.
באופן עקרוני אלפרד אקירוב ביקש להשפיע על כלל ביטוח מבלי שהוא קיבל לכך היתר מהממונה על הביטוח. מינוי של שני דירקטורים לדירקטוריון שמונה 8 דירקטורים מייצר השפעה לא מבוטלת למי שמינה אותם.
המשקיעים המוסדיים שהתנגדו למינוי, אך חששו מעימות פרונטלי עם אקירוב הסכימו בסופו של דבר שלא להתעמת איתו, אלא להתפשר ולכן הסכימו למינוי של דירקטור אחד.
באופן עקרוני, מינוי של דירקטור אחד לכלל אחזקות מייצא נוכחות לאקירוב בדירקטוריון אך נוכחות זו מאוזנת וגם אם תהיה לעומתית, ניתן יהיה להתגבר על זה.
 
לאחר מינויו של דוד גרנות לדירקטוריון כלל, נראה כי כלל אחזקות ביטוח תוכל להתקדם עם תכנית האב של רכישת חברת כרטיסי האשראי מקס, וזאת מנקודת המבט של בעלי המניות שלה והדירקטוריון. התקדמות במישור קבלת ההיתרים מהרגולציה, תהיה איטית יותר.
כך או אחרת, אם אלפרד אקירוב לא יערער על תוצאות ההצבעה של האסיפה הכללית של כלל אחזקות, הרי ניתן להניח שהונחו היסודות להתנהלות שלווה יותר בכלל ביטוח שתוכל להתרכז בעסקים במקום בעימותים בין בעלי מניות לעומתיים.
מדירקטוריון כלל החזקות נמסר: ״אנו מברכים את דוד גרנות על הצטרפותו לדירקטוריון. נמשיך ונפעל יחד לטובת החברה והצלחתה״.
מאלרוב נמסר בתגובה: ״אנו מברכים על הצטרפותו של דוד גרנות לדירקטוריון כלל ביטוח ומשוכנעים שניסיונו הרב יתרום להשבחת החברה לטובת כל בעלי העניין שלה״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה