השוק
אפליקציות ההיכרויות משנות כיוון: צאו לדייטים
פיילוט שהחל בניו יורק ובלונדון מציע אפליקציה שתפעל רק בימי חמישי ולהתחבר למשתמשים אחרים עד למפגש אישי, כשנגמר היום, השיחות נעלמות
חבורה של בני עשרים פלוס עומדים מחוץ לשערי הברים בניו יורק ובלונדון ומנסים לעבור את הסלקציה, אלא שבמקום להראות לו תעודת זהות בלבד, הם נדרשים להציג לו גם אפליקציית הכרויות.
מדובר באירוע הרווקים ששל אחת מאפליקציות ההיכרויות. אותה חברה מפעילה את האפליקציה, שיש לה את כל התכונות של אפליקציית היכרויות רגילה, אבל עם טוויסט: היא זמינה לשימוש רק פעם בשבוע, בימי חמישי.
החברה פותחת את האפשרות להתאים בכל יום חמישי בחצות ולאנשים יש עד סוף היום להתחבר למשתמשים אחרים ולשלוח הודעות. זה יוצר תחושת דחיפות. במאמץ להוציא אנשים מהבית, ביום חמישי מתקיימים מפגשים אישיים באותו לילה ברחבי ניו יורק ולונדון, שם החברה ממוקמת. בסופו של יום, הלוח נמחק וכל השיחות נעלמות. והכל מתחיל שוב בשבוע הבא.
האפליקציה של החברה היא חלק מגל חדש של חוויות היכרויות שמעודדות אנשים להיפגש באופן אישי במקום רק לשלוח הודעות למשתמשים אחרים. וזו דוגמה אחת לאופן שבו אפליקציות חדשות ואפליקציות מדור קודם מאמצות את סוף המגיפה והרצון להתחבר לאנשים אחרים, בתקווה ליצור קשרים עמוקים יותר.
במשך כמה שנים, אפליקציות היכרויות הן רק פלטפורמה לחיבור בין אנשים. ברוב המקרים, משתמש יחליק שמאלה כדי להעביר מישהו, או ימינה כדי להראות עניין. זוג תואם יכול להתחיל לשלוח הודעות. זה תלוי בזוג אם הם רוצים להיפגש. אבל לעתים קרובות, משתמשים מתלוננים על מצב של "חבר לעט", שבו הם שולחים הודעות במשך מספר ימים או שבועות ודייט אישי לעולם לא מתממש. השיחה צפויה להסתבך.
"קשה להשיג כימיה באמצעות טקסט, לפעמים עדיף לראות מישהו פנים אל פנים", אמר רון, צעיר בן 32 שסירב לחלוק את שם משפחתו כי הוא לא רצה לפרסם את חיי ההיכרויות שלו בפומבי. צעיר נוסף, ניסח זאת בבוטות: "האפליקציות האלה יכולות להיות מבאסות...".
אבל עם מגיפת הקורונה הגיעה מחשבה מחדש על האפליקציות. הפגישה אישית הפכה לאפשרות מסוכנת או בלתי אפשרית עבור רבים, אפליקציות היכרויות פנו לחוויות וידאו, אודיו ומשחקים. כעת, כשאנשים מתחילים להיכנס שוב לסצנת ההיכרויות ומספר מגבלות הקורונה הוסרו, נראה שההתמקדות האחרונה היא בהחזרת אנשים לבלות ביחד.
התכונות יכולות לעזור למשוך קבוצה של משתמשים שעלולים להישרף מהחלקה מתמדת או לרצות להתעלם לחלוטין מהאפליקציות, ולבחור להשתתף באירועים כדי לפגוש אנשים באופן אישי. חלק מהמשתמשים ביום חמישי אמרו שהם מתעלמים מהתאמה באפליקציה, ובמקום זאת, פשוט משתמשים בה כדי להיכנס לאירועים.
בעוד שיותר אנשים משתמשים באפליקציות היכרויות מאי פעם, אנליסטים מאמינים שעדיין יש מקום לצמיחה. במהלך השנים הקרובות, שוק ההיכרויות המקוון העולמי צפוי לצמוח בשיעור צמיחה שנתי מורכב של 13%, והגיע לכמעט 10 מיליארד דולר ב-2025.
על ידי אירוח אירועים אישיים אלה, לחברות יש תקווה שהצרכנים יתקשרו בצורה שעדיין לא בוצעה בהיכרויות מקוונות. האירועים יכולים למשוך יותר אנשים לאפליקציות ולשכנע אותם להוציא יותר על תכונות פרימיום, כמו שיפור הפרופילים שלהם או קבלת החלקות בלתי מוגבלות, ולספר לחברים סיפורי הצלחה.
Match, חלק מ-Match Group, עבדה על פיתוח Meet, תכונה שהיא מקווה שתעביר אנשים מהיכרויות מקוונות להיכרויות אישיות "בלי צורך לעבור את הלופ המסורתי של שליחת לייקים והמתנה להתאמה ולבלות זמן בצ'אט."
"אני חושב שהשלב הבא באפליקציות היכרויות, ומה שאנחנו בוחנים, באמת יהיה סביב חשיבה מחדש של חווית ההיכרויות, במיוחד איך אתה מגשר על הפער ומחבר בין אנשים בצורה טבעית ואורגנית יותר", מפתח המוצר הראשי של מאץ' דושיאנט סרף אמר בראיון. Match Group מחזיקה גם ב-Tinder ו-Hinge, שהתמקדו יותר בפיתוחים חברתיים בתוך האפליקציה.
עוד ב-
Bumble, מצדה, התמקדה במתן מרחב בטוח לאנשים להיפגש. החברה פתחה את Bumble Brew, בית קפה ובר יין, בניו יורק בשנה שעברה. מאז הוא נסגר באופן זמני.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה