השוק

אקווריוס חתמה על מזכר הבנות לשת"פ עם חברת TPR היפנית

ההסכם המסתמן יכלול ייצור ואספקת חלקים בהם החברה תעשה שימוש לייצור והרכבה של מנועים וגנרטורים וכן מכירתם ע"י TPR בנוסף, היפנים נכונים להשקיע בהון מניות חברת הבת של אקוואריוס ביפן המצויה בשלבי הקמה, והאופציה להשקעה בסך של לפחות 5 מיליון דולר
כפיר אדר | 
חתימה על מסמכים (צילום pixabay)
חברת אקוואריוס מנועים בדרך להעמקת פעילותה בשוק הגלובלי. היום מדווחת אקוואריוס, כי  חתמה על מזכר הבנות עם TPR היפנית, במסגרתו נקבעו העקרונות שישמשו בסיס למו"מ בין הצדדים לקראת חתימה על הסכמי שיתוף פעולה מחייבים. בנוסף,  במסגרת מזכר ההבנות, הביעה TPR  את נכונותה להשקיע בחברה הבת של אקוואריוס ביפן המצויה בשלבי הקמה.
במסגרת ההסכם המסתמן, ישתפו שתי החברות פעולה במספר תחומים: 1. יצור ואספקה של חלקים בהם תעשה אקוואריוס שימוש לצורך ייצור מוצריה; 2. ייצור והרכבה של מנועים וגנרטורים ע"י TPR; 3. מכירות של המנועים והגנרטורים של החברה ע"י TPR באזורים מסוימים ומתן שירות ללקוחות לאחר מכן.
באשר לכוונתה של TPR להשקיע בחברה הבת של אקוואריוס ביפן, נקבע כי בכפוף לחתימה על הסכם מחייב בין החברות, ל-TPR תהא הזכות להשקיע בחברה סך של לפחות 5 מיליון דולר וזאת בהתאם לשווי חברת הבת ולתנאים אשר ייקבעו על-ידי הצדדים במסגרת משא ומתן בתום לב אשר יחל בסמוך לאחר הקמת חברת הבת. בנוסף, בהתאם לסכום אשר יושקע בפועל על ידי TPR בחברת הבת ולמשא ומתן שיתקיים בין הצדדים, ייתכן כי TPR תיקח חלק בניהול חברת הבת.
אקוואריוס פועלת להקמת חברת בת ביפן במטרה לקדם ולחזק את הקשרים מול שותפיה הקיימים של החברה ביפן, ביניהם חברת הענק מוסאשי (חברה ציבורית יפנית בבעלות חלקית של קבוצת הונדה מוטורס). החברה ביפן תסייע ליצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם שחקני מפתח באסיה ותקדם הזדמנויות עסקיות נוספות בשוק היפני.
אקוואריוס מעריכה כי לשיתוף הפעולה המסחרי עם TPR, שהינה חברה מובילה בתחום תעשיית הרכב ובעלת ניסיון מסחרי משמעותי בתעשייה, עשויה להיות השפעה חיובית על הביקוש למוצרים המפותחים ע"י החברה ואף להעניק לה יתרון משמעותי בכל הקשור לאיכות וזמן פיתוח מוצריה, ובכך לקדם את החברה לעבר כניסתה לשוק הרכב באמצעות שותפות אסטרטגית עם שחקנית מובילה בתעשייה.
במהלך חודש ינואר האחרון עדכנה אקוואריוס כי התקשרה בהסכם מסגרת לביצוע שיתופי פעולה אסטרטגיים עם קבוצת מוסאשי היפנית, לפיתוח ושיווק של של מערכות לייצור ואחסון אנרגיה לשוקי הרכב החשמלי והטלקום, המבוססת על טכנולוגיית ייצור האנרגיה של אקוואריוס וטכנולוגיית אגירת האנרגיה של קבוצת מוסאשי. במסגרת ההסכם, שני הצדדים יוציאו לפועל מספר פרויקטים משותפים, מכוח הסכמי שיתופי פעולה פרטניים שיחתמו מעת לעת ביחס לכל פרויקט משותף, במסגרתם יעניקו הצדדים האחד לשני זכות שימוש בטכנולוגיות שפיתחו לצורך שילובן במערכת, ויקבעו את התנאים המסחריים לשיתופי הפעולה. מלבד התקשרויות החברה עם מוסאשי ו-TPR היפניות, לאקוואריוס שיתוף פעולה עם חברת נוקיה הפינית בתחום של ניהול ציוד תקשורת ואנרגיה מרחוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה