השוק

34 סטארטאפים נרשמו לאקסלרטור האינשורטק הראשון בישראל של איילון ביטוח

על רקע סגירת ההרשמה והביקוש הגבוה בקרב סטרטאפים: מספר שיא של מצטרפים למיזם של חברת הביטוח בשיתוף עם InsurTech Israel, ו-BrokerTech Ventures מתוכם רק 5 יזכו לקחת חלק במחזור הראשון. ומי הצטרפו כספונסריות?
כפיר אדר | 
סטארטאפים (צילום unsplash)
אקסלרטור האינשורטק הבינלאומי הראשון בישראל של איילון ביטוח, InsurTech Israel וגם BrokerTech Ventures הודיע על סיום שלב ההרשמה הראשון ועל קבלת מועמדותם של 34 סטארטאפים, מתוכם רק חמישה יזכו לקחת חלק במחזור הראשון שיתחיל באפריל.
הבחירה תיעשה ע"י פאנל מומחים ישראלים ובינלאומיים מובילים בסביבה העסקית של עולם הביטוח, הטכנולוגיה וההשקעות, שישמשו גם כמנטורים ליזמים ויסייעו להם להגיש הצעות עסקיות מגובשות למשקיעים ולחברות ביטוח בישראל ובעולם. ההשקעה הראשונית בסטרטאפים שיתקבלו לתוכנית תעמוד על סך של  150,000שקל עד 500,000 שקל.
בתוך כך ועוד לפני סיום ההרשמה הראשונית למחזור הראשון של האקסלרטור, גם האוניברסיטה העברית וסוכנויות הביטוח המובילות אליפים וטיקוצקי הודיעו כי הם מצטרפים כספונסרים ושותפים לאקסלרטור ובכיריהם ילוו אף הם את הסטרטאפים הנבחרים, לצד מנהלים בכירים מאיילון ומענקיות ביטוח, פיננסים וטכנולוגיה כגון: Milliman, Deloitte, Sompo, Sapiens, ו-DELL.
"אנו שמחים וגאים לבשר כי מרכז גרשון לפינטק של האוניברסיטה העברית הצטרף כשותף מקצועי לאקסלרטור האינשורטק הישראלי ויסייע בתכנון ההרצאות והתכנים הממוקדת לסטרטאפים שיבחרו לתוכנית", כך מסרה אופירה אליאב מנהלת המרכז.
מנכ"ל איילון, אריק יוגב ציין: "אנו שמחים לראות את הביקוש הגבוה להרשמה לאקסלרטור האינשורטק שלנו בקרב סטרטאפים ואת –הגורמים בתעשיית הביטוח העולמית והמקומית שבקשו להצטרף כשותפים וספונסרים במיזם הבינלאומי החשוב הזה. הצלחנו כבר עתה לזהות מספר סטרטאפים עם פוטנציאל מעניין מאוד והיום אנו בטוחים עוד יותר שיש באקסלרטור שלנו הזדמנות מצוינת להצלחה".
קובי בנדלק מנכ"ל InsurTech Israel מציין שמספר הסטרטאפים המרשים שנרשם לתוכנית מעיד על האמון הרב שסטרטאפים רבים בקהילת האינשורטק הישראלית נותנים באקסלרטור ובשותפים העסקיים שלו כהזדמנות מעולה עבורם לצמיחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה