השוק

מתחזקת בשוק המוסדי: שופרסל רוכשת את אמיגה בכ-23 מיליון שקל

ענקית הסופרמרקטים מרחיבה את פעילותה בשוק המוסדי ורוכשת את שימורי אמיגה הפועלת בהפצת מזון מעל שני עשורים. איציק אברכהן: "העסקה תוביל לקידום תחום שופרסל עסקים המהווה אחת מזרועותיה החשובות של הרשת"
שרון טל | 
איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל (צילום סיון פרג'; freepik)
ענקית הסופרמרקטים שופרסל מרחיבה את פעילותה בשוק המוסדי ורוכשת את את פעילות חברת שימורי אמיגה, אשר פעילה בשוק המוסדי למעלה מ-20 שנה. לפי הדיווח של שופרסל, סכום הרכישה הכולל הוא כ-23.5 מיליון שקל והיא מבוצעת במסגרת כוונתה של שופרסל להעמיק את פעילותה בשוק המוסדי ובאספקת מזון לעסקים. רועי פרייבך מנהל מטעם שופרסל את פעילות "שופרסל עסקים".
כחלק מההסכם תוקם חברת בת משותפת שתוחזק 75% בבעלות שופרסל ו-25% ע"י גילי אמיגה, מנכ"ל חברת אמיגה. במסגרת ההסכם, שופרסל תקים חברת בת משותפת של שופרסל וגילי אמיגה, תחת השם "שופרסל אמיגה", שתשמש כבסיס לפעילות ארצית בשוק זה. בחברה המשותפת ישמש גילי אמיגה כמנכ"ל ויהיה אף שותף בבעלות. השלמת העסקה מותנית בהתקיימותם של מספר תנאים מתלים ובאישור הממונה על התחרות.
 


מימין: רועי פרייבך, מנכ"ל 'שופרסל עסקים', גילי אמיגה, רינה אמיגה, שאול אמיגה ואיציק אברכהן מנכ״ל קבוצת שופרסל. צילום: סיון פרג'. 
איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל, מסר: "שיתוף הפעולה בין שתי החברות יביא  לידי ביטוי את יכולותיה של שופרסל תוך שימוש בכלל הנכסים והתשתיות העומדים לרשותה, ביחד עם הניסיון והמוניטין של חברת שימורי אמיגה בשוק המוסדי. עסקה זו תוביל לקידום תחום שופרסל עסקים, אשר נמצאת בתהליכי צמיחה מזה מספר שנים ומהווה אחת מזרועותיה החשובות של שופרסל לצמיחה ומובילות וכן תאפשר להיטיב עם ציבור העסקים הקטנים והבינוניים אשר יוכל ליהנות מסל שירותים ומוצרים רחב ומוזל יותר".
הרכישה של שופרסל תאפשר לה להעמיק את כוחה בשוק המוסדי, המגלגל כ-18 מיליארד שקל בשנה מאספקת מוצרי מזון וחומרי ניקיון החל מעסקים קטנים ועד רשתות מלון, מסעדות וארגונים גדולים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה