השוק

החברה הישראלית זינקה 21% בנאסד"ק - המשקיעים מתלהבים מהדוחות

מניית חברת האיפור של אורן הולצמן סבלה משנה תנודתית עם ירידה של 11%, אך זינקה אמש במסחר המאוחר אחרי דוחות טובים ותחזית אופטימית במיוחד - אלו המספרים מהרבעון שהלהיבו את המשקיעים
רוי שיינמן | 
אורן הולצמן (צילום shutterstock, יחצ)
החברה הישראלית אודיטי טק, שעומדת מאחורי מותג האיפור המצליח IL MAKIAGE ומנוהלת על ידי אורן הולצמן, הציגה תוצאות מרשימות לרבעון השלישי של 2025 שגרמו למניה לזנק ב-21% במסחר המאוחר בנאסד"ק.
זאת אחרי שמתחילת השנה המניה ירדה ב-11% ונסחרת כיום לפי שווי של 2.13 מיליארד שקל.
החברה דיווחה על הכנסות נטו של 148 מיליון דולר ברבעון השלישי, גידול של 24% לעומת אותה תקופה אשתקד, ובעיקר - ביצועים שעלו על כל הציפיות. בעוד שאנליסטים צפו הכנסות של 145.4 מיליון דולר, אודיטי הצליחה לחרוג מהתחזית בכ-2.6 מיליון דולר.
גם הרווח המתואם למניה הפתיע לטובה: 0.4 דולר למניה לעומת הציפייה של 0.35 דולר - 14% מעל התחזית.
גם שיפור הרווחיות בולט. שיעור הרווח הגולמי עלה ל-71.6%, גידול של 1.7 נקודות אחוז לעומת הרבעון המקביל אשתקד. ה-EBITDA המתואם הגיע ל-29 מיליון דולר, גידול של 16% משנה לשנה, וגם כאן החברה חרגה מהתחזית שלה (26-28 מיליון דולר).
אבל הסיבה האמיתית לקפיצת המניה היא לא רק הרבעון החזק - אלא העלאת התחזית לשנה כולה. בשוק ההון, משקיעים מסתכלים תמיד קדימה, ותחזית מעודכנת מהווה אות אמון של ההנהלה ביכולת להמשיך בצמיחה.
אודיטי העלתה את תחזית ההכנסות לשנת 2025 לטווח של 806-809 מיליון דולר (מול 799-804 מיליון דולר בתחזית הקודמת), המשקף צמיחה של 24%-25% בהשוואה ל-2024.
גם תחזית הרווח הגולמי עלתה מ-71% ל-72.5%, וה-EBITDA המתואם הועלה ל-161-163 מיליון דולר. הרווח למניה המתואם צפוי להגיע ל-2.10-2.12 דולר, לעומת 2.06-2.09 דולר בתחזית הקודמת.
העלאת התחזית חשובה משלושה טעמים: ראשית, היא מסמנת שההנהלה רואה המשך מומנטום בעסק - לא רק רבעון חזק חד-פעמי. שנית, היא מגיעה אחרי שהחברה כבר עמדה בתחזית הקודמת שלה, מה שמחזק את האמינות.
שלישית, בתקופה בה צרכנים מתמודדים עם אינפלציה דביקה וחברות רבות נזהרות בתחזיות, העלאת תחזית מעידה על חוסן אמיתי בביקוש.
החברה גם מציגה מאזן חזק: 793 מיליון דולר במזומנים והשקעות נזילות, בתוספת מסגרות אשראי לא מנוצלות של 200 מיליון דולר. זה נותן גמישות להמשיך להשקיע במוצרים חדשים כמו METHODIQ שהושק לאחרונה, ולהרחיב את פלטפורמת המחקר והפיתוח של החברה.
לקראת סוף השנה, התחזית לרבעון הרביעי צופה הכנסות של 149-152 מיליון דולר (צמיחה של 21%-23%), עם EBITDA מתואם של 10-12 מיליון דולר. המספרים הנמוכים יותר ברבעון האחרון נובעים לדברי החברה מעונתיות והשקעות שיווקיות לקראת עונת החגים.
אודיטי הציגה תוצאות חזקות ברבעון השלישי, כולל ביצועים פיננסיים שעקפו שוב את התחזיות שלנו בהכנסות, ברווח וברווח למניה. אנחנו ממוצבים היטב לקראת סיום חזק של שנת 2025 עם מנועי צמיחה מגוונים שיניעו את צמיחתנו העתידית ואנו ממשיכים להשקיע במותגים חדשים, ב-ODDITY Labs ובחדשנות טכנולוגית", מסר אורן הולצמן, מייסד ומנכ"ל אודיטי.
"השבוע השגנו אבן דרך משמעותית עם ההשקה הרשמית של המותג החדש ביותר שלנו .METHODIQ המטרה שלנו עם METHODIQ היא לשנות מערכת רפואית שאינה מתקדמת באמצעות טיפולים מדויקים, טכנולוגיה פורצת דרך וסטנדרט טיפול מהגבוהים בענף. זו החזית הבאה עבור אודיטי תוך ניצול הכוח של פלטפורמת הנתונים והטכנולוגיה שלנו כדי להציע ללקוחות פתרונות באיכות רפואית".
"אנו שבעי רצון מהתוצאות הכספיות שלנו לרבעון השלישי אשר עלו על התחזיות שלנו בהכנסות, בשיעור הרווח הגולמי, ב-EBITDA המתואם וברווח המתואם למניה", מסרה לינדזי דרוקר מן, סמנכ"לית הכספים הגלובלית של אודיטי. "הפתיחה החזקה לרבעון הרביעי נותנת לנו את הביטחון לעדכן פעם נוספת את התחזית השנתית שלנו כלפי מעלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה