השוק

הסטארטאפ הישראלי מגייס 30 מיליון דולר: "להנגיש הפקת תוכן לכולם"

הסטארט-אפ הישראלי "ריברסייד", שפיתח פלטפורמה מקיפה להפקת תוכן מקצועי, מגייס 30 מיליון דולר עבור שינוי עולם הפודקאסטים והפקת הווידאו באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית. סבב ההשקעה מביא את סך המימון של חברת "ריברסייד" ל-80 מיליון דולר

מערכת ice | 
נדב גונתן וגדעון (צילום לילך רז)
הסטארט-אפ הישראלי "ריברסייד" (Riverside), שפיתח את הפלטפורמה המקיפה להפקת תוכן מקצועי, מכריז היום (שני) על גיוס בסך 30 מיליון דולר לשינוי עולם הפודקאסטים והפקת הווידאו באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית. סבב ההשקעה, אותו הובילו Zeev Ventures בהשתתפות Seven Seven Six ומשקיע האנג׳ל סם לסין, מביא את סך המימון של ריברסייד ל-80 מיליון דולר. 
על פי הנהלת "ריברסייד", סבב הגיוס הנוכחי מעניק לחברה המחזיקה במרכז פיתוח בתל אביב להמשיך לחדש בשוק הפקת התוכן המתפתח. מדובר בפלטפורמה מיוחדת שמעניקה סט כלים מקיף ליצירת תוכן וידאו ואודיו באיכות גבוהה, הכוללים הקלטה באיכות אולפן, שידור חי באיכות HD מלאה, פתרונות עריכה מבוססי טכנולוגיית בינה מלאכותית ושימוש חוזר אוטומטי בתוכן. הטכנולוגיה של החברה שינתה את תהליך יצירת התוכן, הפחיתה את זמן העריכה ב-80% והנגישה הפקת תוכן ברמה מקצועית ליוצרים ולעסקים מכל הגדלים.

(צילום: באדיבות ריברסייד)
מנכ"ל ריברסייד, נדב קיסון, מסר: "המשימה שלנו היא להנגיש הפקת תוכן מקצועית לכולם. המימון החדש יאיץ את פיתוח המוצרים שלנו וישדרג את הפלטפורמה המקיפה של ריברסייד ליצירת תוכן. הדברים המרגשים ביותר עבורי במוצר בימים אלו, הם הפיצ׳רים המדהימים שאנחנו בונים עם בינה מלאכותית שמעצימים את כל תהליך יצירת התוכן.
מיצירה אוטומטית של קליפים המתאימים לשיתוף ברשתות חברתיות ועד עריכה אוטומטית שמפשטת תהליכים מסובכים, המוצרים שלנו לא רק חוסכים זמן, אלא גם באמת מאפשרים לכל אחד ובקלות ליצור תוכן מקצועי שנראה ונשמע נהדר״.  
לדבריו הצטרף אלקסיס אוהניאן, מייסד חברת Seven Seven Six, אשר ציין:  "אנחנו מזהים את הביקוש הגובר לתוכן וידאו בחברות ובתעשיות שונות. עם זאת, תהליך יצירת התוכן עדיין מורכב וגוזל משאבים רבים. ריברסייד פותרת אתגרים אלה בצורה אפקטיבית, ומעצימה ארגונים בכל גודל לאמץ אסטרטגיית מדיה מבוססת וידאו. ריברסייד היא אחת החברות המתפתחות במהירות הרבה ביותר בפורטפוליו שלנו, ואנחנו איתם מהיום הראשון".

(צילום: באדיבות ריברסייד)
המימון החדש ישמש להאצת פיתוח המוצרים של החברה, עם דגש על שילוב טכנולוגיות בינה מלאכותית לפישוט נוסף של תהליך יצירת התוכן. בנוסף, חברת ריברסייד שואפת להרחיב את צוות העובדים שלה, תוך התמקדות בגיוס כישרונות מובילים לקידום חדשנות ולשיפור הפלטפורמה המובילה שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה