השוק

סטארט-אפ הפינטק שמוערך ב-45 מיליארד דולר: "הצלחה קולקטיבית"

סטארטאפ הפינטק הבריטי Revolut אמר ביום שישי כי הוא מוערך ב-45 מיליארד דולר במכירת מניות משנית עם משקיעים קיימים וחדשים. הערכת השווי מגיעה שבועות ספורים לאחר ש-Revolut קיבלה רישיון בנקאי עם הגבלות בבריטניה. הרישיון מאפשר לחברה לקחת פיקדונות של לקוחות ולהנפיק מוצרים כגון הלוואות וכרטיסי אשראי
מערכת ice | 
פינטק (צילום shutterstock)
סטארט-אפ הפינטק הבריטי Revolut אמר ביום שישי כי הוא מוערך ב-45 מיליארד דולר במכירת מניות משנית עם משקיעים קיימים וחדשים. "הערכת שווי זו משקפת את הביצועים הפיננסיים החזקים שרשמה החברה ברבעונים האחרונים, כמו גם את ההתקדמות בביצוע היעדים האסטרטגיים שלה", נמסר בהצהרת Revolut.
את הסבב הובילו Coatue, D1 Capital Partners והמשקיע הקיים Tiger Global, ציינה החברה, מבלי לחשוף את השווי הכולל של המניות במכירה. הערך - 45 מיליארד דולר - גדול בחדות ביחס להערכת השווי של החברה מ-33 מיליארד דולר שנרשמו ביולי 2021.
 
"אנו שמחים לספק את ההזדמנות לעובדים שלנו לממש את היתרונות של ההצלחה הקולקטיבית של החברה", אמר מנכ"ל Revolut, ניק סטורונסקי. "אנחנו גם נרגשים לשתף פעולה עם כמה משקיעים חדשים שחולקים את החזון שלנו בעודנו ממשיכים במסע שלנו להגדיר מחדש את הנוף הבנקאי כפי שהכרנו אותו".
 
הערכת השווי מגיעה שבועות ספורים לאחר ש-Revolut קיבלה רישיון בנקאי עם הגבלות בבריטניה, ומסיימת המתנה של שלוש שנים לאחר שהגישה לראשונה בקשה לרישיון ב-2021. שורה של בעיות הובילו לעיכובים, כולל מבנה המניות של Revolut אינו עולה בקנה אחד עם הכללים שנקבעו על ידי הרשות לתקנות זהירות של בריטניה, אשר נפתר מאז.
הרישיון מאפשר ל-Revolut לקחת פיקדונות של לקוחות ולהנפיק מוצרים כגון הלוואות וכרטיסי אשראי. כעת החברה אמורה לבנות תשתית בנקאית בבריטניה לפני ההשקה הרשמית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה