השוק

מיטב טרייד חוגגת: הכנסות של 44.6 מיליון שקל ואלפי לקוחות חדשים

מיטב טרייד, מסכמת את הרבעון השני של השנה עם הכנסות בגובה של 44.6 מיליון שקל וקרוב ל-14,000 לקוחות חדשים היא מוכיחה שמגמת העלייה שלה עוד נמשכת | כל הפרטים 
מערכת ice |  1
אושר טובול מנכ"ל מיטב טרייד (צילום shutterstock, מיטב טרייד)
מיטב טרייד, שמהווה חלק מחברת מיטב טרייד השקעות, הפועלת בשוק ההון ונותנת שירותים מסחר בבורסות בארץ ובעולם, מסכמת את הרבעון השני של שנת 2024 ומפרסמת היום (שני), את תוצאותיה הכספיות.
הכנסות החברה במהלך הרבעון השני של השנה, הסתכמו בכ-44.6 מיליון שקל, עליה של כ-8%, בהשוואה להכנסות של כ-41.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה. ההכנסות מעמלות שוק ההון וממתן שירותים ברבעון עומדות על 23.6 מיליון שקל לעומת כ-20.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול, נובע מגיוס לקוחות ומעליה בהכנסות מפעילות לקוחות בשוק ההון בחו״ל ובישראל.
הכנסות מימון, נטו, הגיעו לסכום של כ-21 מיליוני שקל, סכום זהה לזה שנרשם ברבעון השני של 2023. הרווח הנקי של מיטב טרייד, הסתכם בכ-11 מיליון שקל עלייה של כ- 34% לעומת 8.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
נתוני החציון הראשון מצביעים על כך שהחברה עומדת בהצלחה ביעדיה בתחומי גיוס הלקוחות, ההכנסות והרווחיות. החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד של 21 אגורות למניה בסכום של כ-8.3 מיליון שקל.
לפי ממצאי הדו"ח ניכר שמיטב טרייד, נמצאת במגמת צמיחה מואצת בגידול בכמות הלקוחות שבעיקרם הם לקוחות הסוחרים ומשקיעים באופן עצמאי באמצעות מערכות מסחר מתקדמות בבורסות בארץ ובעולם.
במחצית הראשונה של שנת 2024 המשיך מספר הלקוחות לצמוח והחברה גייסה כ-14 אלף לקוחות חדשים. נכון לסוף הרבעון השני של השנה, קיימים בחברה כ-77 אלף חשבונות לקוחות. 
אושר טובול, מנכ"ל מיטב טרייד השקעות, התייחס לנתוני החברה ומסר: "אנו מציגים רבעון נוסף של צמיחה מואצת הן מבחינת גיוס לקוחות חדשים והן מבחינת ההכנסות מעמלות שוק ההון. הציבור ממשיך לקחת אחריות על העתיד הכלכלי שלו ומצטרף למסחר עצמאי ולהשקעה בבורסה. מתחילת השנה הצטרפו כ-14,000 לקוחות חדשים. נכון ליום 30 ליוני 2024 מעניקה מיטב טרייד שירותים לכ-77 אלף לקוחות. מיטב טרייד ממשיכה להנגיש את עולם המסחר בעמלות אטרקטיביות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ומאפשרת פתיחת חשבון מסחר החל מ- 10,000 שקל בלבד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ולכבוד ההצלחה העלו את דמי הניהול בחדות (ל"ת)
    רז 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור