בחירות 2022

נתניהו מבטיח חינוך חינם לילדים מגיל 0 עד 3

מפלגת ליכוד הוציאה סרטון קמפיין בחירות חדש, בו נראה ביבי עושה בייביסיטר ומבטיח להעביר חוק חינוך חדש
מערכת ice |  4
בנימין נתניהו (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
בסרטון חדש של קמפיין מפלגת ליכוד, נראית משפחה מתארגנת בבוקר, בזמן שהתינוק שלהם בוכה והאישה אומרת לבעל:  "מאמי, קח אתה אותו בבקשה אתה היום פעוטון, אני מאחרת לעבודה". בשלב זה, יש צלצול בדלת וכאשר הבעל ניגש לפתוח, מולו ניצב נתניהו, שאומר: "בוקר טוב". הבעל מופתע ואומר: "ביבי?! רגע מה, אתה באת לעשות לנו ביביסיטר 2?". "באתי לעשות ביביסטר מ-0 עד 3".
 

"איפה העולל? איפה הוא?", אומר נתניהו תוך כדי שהוא נכנס פנימה לבית. "אתה תשמור לי על הילד? תכלס, בכיף. בן הפרטי זה יוצא לי כמעט חצי משכורת", אמרה האישה. "ולכן זה יהיה בחינם מגיל אפס עד שלוש", ענתה לה ביבי, כאשר לאחר מכן התינוק השתתק. "וואי, איך אתה עושה את זה?", התפלא הבעל.  "כי כבר עשיתי את זה! בממשלה הקודמת שלי, העברנו חינוך חינם מגיל 3 עד 5. גם אז היה מי שבכה, אני יודע איך להרגיע אותם", ענתה נתניהו. בשלב זה, האישה שואלת: "ביבי, אבל איך זה יעבוד?. "זה יעבוד, כי אתם תצאו לעבוד, בראש שקט. זה נהדר לכם, זה נהדר למדינה", ענה יו"ר ליכוד. "שמע, זה לא דבר פעוט", אמר הבעל. "זה ה-דבר ולכל פעוט", ענתה נתניהו.

לאחר מכן, האישה אומרת לנתניהו: "טוב, עכשיו זה השלב שאתה אומר לנו להצביע לליכוד?". "אתם יכולים להצביע למי שאתם רוצים", עונה לה ביבי וממשיך:  "אתם יכולים להצביע ללפיד" – בשלב זה התינוק נשמע פורץ בבכי. "אתם יכולים להצביע לגנץ" – התינוק שוב מתחיל לבכות. ואז נתניהו נראה מתכופף מעט ואומר בטון דרמטי:  "לליברמן..." – למה שהתינוק מגיב בבכי יותר חזק מהקודם. "או להצביע לליכוד, ל-4 שנים טובות ויציבות, שנוכל להעביר את התכנית הכלכלית שלנו, כולל חינוך חינם מגיל 0 עד 3", ממשיך ביבי והתינוק משתתק. "שמעתם? זה אומר שזה נכון", מסכם ביבי.

סיום סרטון, נראה נתניהו מקיא לתינוק ספר לפני שינה: "ויש יחס חוב תוצר, שמגלם את סך כל המאזן של הכלכלה הישראלית. לילה טוב חמודי", בשלב זה ביבי מסתובב אל המצלמה ואומר: " זה תמיד עובד".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    זה תמיד עובד אה? מhurבן שכמוך. קאדb (ל"ת)
    מי הצביע לשקרן? 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    הבדיחות הטובות מתחילות ב-"נתניהו מבטיח" (ל"ת)
    YZ 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    הבטחות הסרק של ביבי: אפשר לכתוב על זה ספר
    שמרון 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אה רגע... בעצם הוא כתב.
    סגור
  • 1.
    ישאר כח ביבי אתה גדול כולנו ביבי הפעם (ל"ת)
    ימני 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור