בחירות 2022

שקד מסירה את החרם: ריאיון מתוח אצל שרון גל

לאחר ששנה וחצי נמנעה מלהגיע לשרון גל - אחת הדמויות שהתקיפו אותה רבות בשידור חי - יו"ר הבית היהודי מגיעה לריאיון מתוח ברשת 13. שרון גל: "אל תחמיצו!"

דוד זולדן |  3
שרון גל ואיילת שקד (צילום פייסבוק/ שרון גל, פלאש 90)
שרת הפנים ויו"ר הבית היהודי איילת שקד מגיעה להתראיין היום (שלישי) אצל שרון גל בשעה חמש בתכניתו: "חמש עם שרון גל" בערוץ 13. המפגש המסקרן יתקיים לאחר שנה וחצי ששקד לא התראיינה אצלו, ואחרי תקופה ארוכה שהטונים הצורמים בתכניותיו של גל רק הלכו והחריפו נגד שקד.
היום הם ישוחחו על מערכת הבחירות הנוכחית, על הפיצול מבנט ועל סוגיות בוערות שעל סדר היום הציבורי
היום בשיחה עם שרון גל ברדיו ‘גלי ישראל’, הגיב עמיחי שיקלי למתקפה של שקד נגדו: “כשאתה מדשדש אי שם לצד הדר מוכתר ולא מצליחה לגבש רשימה, או מתבקשת שלא לעשות כנס בבית כנסת לבקשתה… אז היא נגררת למקומות האלה. במדד האמינות יש מרוץ מי הכי פחות אמין, הדר מוכתר או איילת שקד”. שרון גל מנחה התכנית ושלא כדרכו, הפעם לא שש אלי קרב ולא הרים שאלות להנחתה והניח לשיקלי לסיים את דבריו מבלי להשליך גפרורים בוערים למיכל הדלק של שיקלי נגד שקד. 
שרון גל מרכך את המכה ומדשן את הקרקע לקראת המפגש המסקרן והסולחה בינו לשקד ושהספתח שלה יהיה בתכניתו היום: "חמש עם שרון גל" בערוץ 13.    
כזכור: אחד העימותים המתוקשרים בין שקד לגל היה כשהגיעה לצילומי התוכנית שלו עם רני רהב, במהלכה התעצבנה על המראיינים וביקשה להקליט מחדש את הריאיון, אך שרון גל סירב. בתגובה היא קמה מכיסאה וסירבה להמשיך אותו. "אני מפסיקה את הריאיון, לא היה לי דבר כזה בחיים. זה לא יכול להיות. תקליטו מחדש", אמרה רגע לפני שקמה מהכיסא. בתגובה אמר גל שהוא לא מקליט מחדש. 
שרון גל רדף את שקד מעל כל במה ותחת כל מיקרופון רענן בתכניותיו ברדיו ובטלוויזיה מאז הפנתה את גבה לנתניהו ורקמה ממשלה עם בנט והרשימה המשותפת. כשרקחה שקד את השותפות עם בנט וגרמה להפלת ממשלת הימין בראשות נתניהו, שרון גל פתח לשקד חלון הזדמנות לחידוש היחסים כשצייץ: "איילת שקד יכולה לקנות את עולמה אם תתמיד בבלימת המיזם של ההרפתקן חסר האחריות, להעביר את השלטון לשמאל".
זה כאמור לא קרה והטונים הצורמים בתכניותיו של גל כלפי שקד רק הלכו והחריפו. האם נראה היום סולחה בין גל לשקד אחרי כל כך הרבה משקעים בין השניים? שרון גל: "אל תחמיצו!"
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה מניע אותה לבזבז את קולות הימין
    יו 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האיחוד הארופאי?
    סגור
  • 2.
    יאללה באסטה
    הקומקום 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה ראיון מביש ולא מכבדלא עבור שרון גל ולא עבור איילת שקד . צרחות וצעקות , שאלות ללא תשובות .
    סגור
  • 1.
    היא משתמשת בו כואב
    רון 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הוא לא מבין הכל רייטינג
    סגור