דיגיטל וטק

"Octup" גייסה מיליוני דולרים: הפיתוח שיקפיץ את ההכנסות לעד 40%

חברת הסטרט-אפ "Octup" גייסה 4 מיליון דולר עבור פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית, אשר מסייעת לחברות בזיהוי טעויות טכניות. אלון פרטוק, מנכ״ל ומייסד Octup: "חברות הממנפות את הפתרון של Octup ראו עלייה של עד 40% ברווחים שלה"

מערכת ice | 
חברת Octup (צילום יח"צ)
חברת הסטרט-אפ "Octup", אשר מפתחת פלטפורמת "Ecommerce" המבוססת על טכנולוגיית בינה מלאכותית, הכריזה אתמול (רביעי) כי השלימה את סבב הגיוס פרה סיד אשר מסתכם ב-4 מיליון דולר.  
מדובר בגיוס נעשה בהובלת קרן ההון סיכון "Tal Ventures" , ובהשתתפות הקרנות "Bullet" "Ventures", "HCS Investors Group" ו-"World Trade Ventures". בין המשקיעים בפיתוח החדשני נמנים גם אריק שטילמן, מייסד "Rapyd", יואל בר-אל ודרור פלדהיים מייסדי חברת "Trax". הסכום הנכבד שגיוס, ישומש להרחבת הפעילות העסקית של החברה בצפון אמריקה וכמובן ינוצל לטובת המשך פיתוח הפלטפורמה המבוססת בינה מלאכותית.
 
הפלטפורמה שפיתחה "Octup", המבוססת בינה מלאכותית, מאפשרת לחשוף נתונים ממקורות שונים בחברות Ecommerce כמו מחלקת הלוגיסטיקה, האחסון, השילוח או שירות הלקוחות ולחבר אותן למערכות השיווק של החברה.
אחד היתרונות הבולטים של הפלטפורמה, הינו זיהוי טעויות טכניות או נתונים שגויים, כך שאפקט היעילות בולט בפיתוח המדובר. זיהוי הטעות מאפשר לחברות שונות לייעל את אופי העבודה שלהם ולהגדיל את ההכנסות והרווחים עד 40%. בנוסף, הפיתוח מזהה מה הם ההפסדים התפעוליים של אותן חברות וממירה אותם לתובנות מהותיות במטרה להוביל לשינוי רווחי.
אלון פרטוק, מנכ״ל ומייסד "Octup", סיפר על ההיתרונות של הפיתוח החדש: ״פיתחנו מנוע מתקדם שמאפשר גישה למידע שלא היה נגיש בעבר, תוך התמודדות עם אתגרים טכנולוגיים ונתונים מורכבים רבים. חדשנות זו מספקת כעת נראות תפעולית מלאה, חושפת עלויות נסתרות ומספקת ערך משמעותי ללקוחותינו. חברות הממנפות את הפתרון של Octup ראו עלייה של עד 40% ברווחים שלה". 
רון אוסטרוף, שותף מנהל ומייסד "טל ונצ׳רס", בירך על ההישג המדובר: ״אנחנו נרגשים לקחת חלק במסע של Octup ומצפים להתרחבות המהירה הצפויה להם בחודשים ובשנים הקרובות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה