דיגיטל וטק

דו"ח סיילפורס חושף: 91% ממנהלי ה-IT בישראל מתקשים עם הדאטה

סיילספורס, המובילה העולמית ב- CRM וטכנולוגיות ענן, מפרסמת דוח על מצב שימוש בדאטה ואנליטיקה בחברות בישראל ובעולם. המחקר מבוסס על סקר שנערך בקרב למעלה מ-5,500 מנהלי IT ואנליטיקה ברחבי העולם כולל מישראל.
מערכת ice | 
מחשוב ענן (צילום freepik)
חברת סיילספורס, המובילה העולמית ב- CRM וטכנולוגיות ענן, מפרסמת דוח על מצב שימוש בדאטה ואנליטיקה בחברות בישראל ובעולם. המחקר מבוסס על סקר שנערך בקרב למעלה מ-5,500 מנהלי IT ואנליטיקה ברחבי העולם כולל מאות מישראל.
הדו"ח מדגיש את המגמות המשפיעות על מנהלי דאטה, כולל מה האסטרטגיות המשמשות אותם לנווט בהתקדמות המהירה בטכנולוגיית AI, לתוצאות הבאות הם לא ציפו:

ההתקדמות בטכנולוגיית AI מגדילה את הביקוש לנתונים מהימנים ומאובטחים. ההתקדמות בתחום הבינה המלאכותית נעה במהירות, וחברות ששות להרוויח מאיטרציות חדשות כמו Generative AI. על פי הדוח 93% מהמנהליים בישראל מודאגים מהחמצת היתרונות של טכנולוגיה זו. 
חוסר תיאום בין הנתונים וחוסר אמון מעכבים את פוטנציאל השימוש בנתונים. הדרך לשימוש מקסימאלי של הדאטה היא מפותלת ומורכבת. רק 41% מהמנהלים בישראל בטוחים לחלוטין בדייקנות הנתונים שלהם.
מנהלים ממנפים תרבות נתונים ומדיניות נתונים כדי להגיע ליעדים. כדי למקסם את ערך הנתונים ואת האמון, מנהלי אנליטיקה ו-IT נשענים על מדיניות נתונים. 85% ממנהלי אנליטיקה ו-IT משתמשים במדיניות נתונים כדי להבטיח ולאשר את איכות הנתונים הבסיסית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה