דיגיטל וטק

סובלים מקשיי קליטה סלולרית בבית? פרטנר משיקה פתרון חדשני

קבוצת התקשורת פרטנר משיקה לראשונה במגזר הפרטי בישראל את Box Booster Cellular Partner – מוצר מהפכני המשמש כרשת סלולר פרטית עבור בתים ומשרדים עם קשיי קליטה נקודתיים
מערכת ice |  9
פרטנר (צילום freepik, pixabay)
קבוצת התקשורת פרטנר משיקה היום (שני) לראשונה במגזר הפרטי בישראל את Box Booster Cellular Partner – מוצר מהפכני המשמש כרשת סלולר פרטית עבור בתים ומשרדים עם קשיי קליטה נקודתיים. פרטנר האיצה את השקת המכשיר לאור המצב והביקוש  הגובר בימים אלה לזמינות וחיבור מהיר ויציב. 
לפרטנר ישנה פריסת רשת סלולרית רחבה וגדולה בישראל, אך לצד זאת ישנם חסמים היוצרים כיסוי מוגבל באזורים מסוימים, כדוגמת קושי בהקמת אתרים מול רשויות, בנייה אורבנית לגובה וחסימה על ידי מבנים וקירות. במקרים אלו, יתכן קושי בביצוע שיחה סלולרית  רציפה, בשליחת הודעות ובגלישה.
השירות החדשני (cell-Femto בעגה מקצועית) נועד לתת מענה ללקוחות פרטנר ולספק חוויה סלולרית מלאה, יציבה ואיכותית. המוצר בגודל קטן וקומפקטי, בעיצוב אלגנטי ומאפשר התקנה  עצמאית ופשוטה בשני שלבים בלבד: חיבור לחשמל וחיבור בכבל לרשת האינטרנט הביתית של הלקוח לראוטר.
המכשיר, בעל מעבד של Qualcomm, משדר בטכנולוגיית דור 4 ומאפשר מהירות הורדה של עד Mbps115 ומהירות העלאה של עד Mbps,35 בדומה לקצבים באתרי סלולר חיצוניים. כמו כן, מאפשר המכשיר שימוש בעד 16 מכשירי סלולר במקביל, תוך  כיסוי שטח של כ-120- מטר רבוע (בית של כ-5 חדרים). 
Partner Cellular Booster Box
שימוש במוצר באזורים בהם הקליטה חלשה, מפחית את עוצמת השידור ורמת הקרינה של  מכשיר הסלולר, שכן ככל שהוא קרוב יותר לתחנת הבסיס, הוא מתאמץ פחות ואף חיי הסוללה  שלו מתארכים. 
המכשיר מוצע במוקדי השירות הטלפוני ובאתר וחנויות פרטנר ברחבי הארץ במודל מכירה, במחיר של 1,199 שקל בתשלום בודד. נוסף על כך, החברה מעניקה אפשרות לחלוקה ל-36 תשלומים. פרטנר הודיעה כי תעניק שנה אחריות לרוכשים, כמו גם תמיכה טכנית מלאה. המכשיר תואם ללקוחות המנויים לרשת הסלולר של פרטנר או 012 מובייל.
 סמנכ"ל הנדסה בפרטנר, יגאל גלעדי: "פרטנר מיישמת הלכה למעשה את אחד ממיקודי  החברה, להוביל חדשנות טכנולוגית בישראל, בכל תחומי העשייה שלה. אנו משיקים היום מוצר שרבים מחכים לו, בטח בימים אלה, וצפוי לספק פתרון משלים לחוויית כיסוי סלולרי מלא,  גם באזורים עם תנאים פחות אופטימליים".
יגאל גלעדי (ינאי יחיאל)
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    עבודה בעניינים, יש WIFI calling בדיוק למקרים האלה! (ל"ת)
    יבגני 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 8.
    תתחילו לפתור בעיות קליטה לא לחפש איך לעשות עלינו כסף (ל"ת)
    עמי 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 7.
    חוצפנים
    חנה 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לא מסגולים לתת שירות כמו שצריך? תפתרו את הבעיה ולא על חשבון הלקוחות אחרת תשארו בלעדיהם.
    סגור
  • 6.
    על פרטנר TV להוסיף ולרכוש 8 ערוצי MTV ו-3 ערוצי דיסקברי
    עמית 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בפרטנר TV אין חבילת ערוצי המוזיקה לועזיות ונוסטלגיות שהם חבילת שמונה ערוצי MTV: 1 ( MTV 80 2 ( MTV90s, 3 ( MTV00 4 ( MTV CLUB (DANCE) 5 ( MTV HITS 6 ( MTV MUSIC 7 (. MTV HD 8 (. MTV סדרות הגיע זמן להוסיף ולרכוש את חבילת ה-8 הערוציMTV ואין בפרטנר TV שלושה ערוצי דיסקברי: 1) דיסקברי HD 2( דיסקברי סיינס 3) אנימה פלנט שגם את שלושת ערוצי דיסקברי פרטנר TV צריכה להוסיף ולרכוש לחבילת הערוצים הבסיסית של פרטנר TV
    סגור
  • 5.
    הזוי
    גארפילד 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בעיוות של הרשת בפיתרון שהלקוח ישלם כסף על משדר
    סגור
  • 4.
    .
    סמי 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Mesh טכנולוגיה יותר טובה ומהירה
    סגור
  • 3.
    עכשיו ישבשו לנו את הקו בשביל שניקנה (ל"ת)
    טרמינולוגיה 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 2.
    מה ההבדל בין זה לWi-Fi?
    משה 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא הבנתי איך זה מועיל אם בכל מקרה צריך קו אינטרנט בבית? זה תחליף למי שאין לו Wi-Fi? איך מבטיחים מי יכול להתחבר לרשת הזו? מהנתונים כאן זה נותן אפשרות לכל השכנים להשתמש באינטרנט על חשבון מי שחיבר את זה אצלו בבית
    סגור
  • 1.
    יקר כמה חבל גם כמנוי עם כמה קווים ועברתי חברה (ל"ת)
    רועי 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור