דיגיטל וטק

בנק הפועלים באזהרה ללקוחות: אל תפתחו את ההודעה הזו

בפייסבוק של בנק הפועלים נכתב: "לקוחות יקרים, בימים אלה חשוב להיות עירניים להודעות מתחזות. קיבלתם הודעה בנוסח: 'בעיה בחשבון דיגיטלי' או 'הטבה מיוחדת?', אל תלחצו על הקישור בהודעה. הגיעו ביוזמתכם לחשבון באמצעות חיפוש או באמצעות האפליקציה שבמכשירכם"
מערכת ice | 
פיצוי מבנק הפועלים (צילום shutterstock, Magma Images)
ניסיונות העוקץ נמשכים. אחרי שבנק הפועלים, שהודיע על הקמת קרן סיוע ייעודית בסך 100 מיליון שקל שכל מטרתה הינה שיקום קהילת עוטף עזה, הודיע בשבוע שעבר על סכנה להתחזות ופושעי סייבר שמנסים להשתלט על חשבונות בנק, כעת מגיעה עוד אזהרה ללקוחות.
בפייסבוק של בנק הפועלים נכתב: "לקוחות יקרים, בימים אלה חשוב להיות עירניים להודעות מתחזות. קיבלתם הודעה בנוסח: 'בעיה בחשבון דיגיטלי' או 'הטבה מיוחדת?', אל תלחצו על הקישור בהודעה. הגיעו ביוזמתכם לחשבון באמצעות חיפוש או באמצעות האפליקציה שבמכשירכם".

בשבוע שעבר, בפוסט שעלה לפיסבוק הרשמי של הבנק נכתב: "לקוחות יקרים: בימים אלו שכולנו נרתמים ותורמים, ישנם כאלו שמנסים לנצל את זה. טרם העברת הכסף לארגוני סיוע, ודאו שמדובר בארגון מוכר ומהימן". במקביל, נוספה תמונה בה נכתב בצורה ברורה: "היזהרו ממתחזים, בדקו טוב למי אתם תורמים. מוגש כשירות לציבור מטעם מערך הסייבר של בנק הפועלים".

ביום שני הבנק יצא באזהרה ללקוחות: "לקוחות יקרים, המצב הביטחוני מחייב אותנו להיות עירניים גם מחשש כלפיי פושעי סייבר המנסים לפגוע בנו. עדכנו את מערכות ההפעלה והאפליקציות במכשירים הסלולריים. תוכנות מעודכנות מאובטחות יותר".
בבנק מבקשים מהלקוחות להפעיל אימות דו שלבי ולנסות לשפר עד כמה שניתן את האבטחה באופן אישי כדי להמנע מפריצות שיוכלו לגרום לנזקים בזמן המלחמה, שיכולות להסתכם בסכומי עתק אם יצלחו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה