דיגיטל וטק

מנכ"ל אפל בישראל: כל הפרטים על הביקור החשאי של טים קוק

מנכ"ל אפל טים קוק, הגיע לביקור חשאי בישראל, במסגרתו ערך פגישות חשאיות עם נציגי חברות ישראליות. האם אנו צפויים לראות שת"פ של חברה ישראלית עם ענקית הטכנולוגיה?
מערכת ice | 
טים קוק, מנכ (צילום unsplash, ויקיפדיה/ President.gov.ua)
מנכ"ל אפל טים קוק, הגיע בימים האחרונים לביקור קצר וחשאי בישראל. במהלך שהותו בישראל, קוק ישן במלון בהרצליה, על פי ההערכות מטרת הביקור הייתה פגישה עם חברה ישראלית.
לפי פרסום של גיקטיים, עוד לא ברור מה הייתה מטרת הפגישה, אך אין ספק כי הגעת מנכ"ל התאגיד הטכנולוגי הגדול והחזק ביותר בעולם היא לא דבר של מה בכך. לכן, יש להניח כי מדובר בפגישה בעלת חשיבות גבוהה.
לפי לוח הזמנים של קוק נראה כי הוא לא הגיע במיוחד מארה"ב לישראל כיוון שהוא ביקר במספר מדינות ברחבי אירופה כחלק ממסע הקידום של ליין המוצרים החדש שאפל השיקה רק לאחרונה. לאחר שהאייפון 15 הושק תחילה בארה"ב, קוק החל את מסעו באירופה. תחילה, הגיע לספרד וביקר באפל סטור פוראטה דל סול שבמדריד, פגש מסעדנים, שפים ואתלטים.
לאחר מכן, קוק המשיך להולנד ונפגש עם הצוות של NXP שאחראיים על חלק מרכיבי מכשירי אפל. המדינות שבהן שביקר לאחר מכן היו בלגיה ודנמרק כשגולת הכותרת הייתה הביקור שלו באנגליה שבמסגרתו נפגש עם הנסיך ויליאם ואשתו קייט מידלטון.
לאחר ביקורו בממלכה המאוחדת נראה שהוא הגיע לישראל במסגרת הביקור המסתורי. כרגע אפל לא מסרה כל תגובה על הפרסים, אבל אין ספק כי הפרטים אודות הביקור יצופו בחודשים הקרובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה