דיגיטל וטק

"עיניים חכמות" בכל מטוס: הטכנולוגיה המהפכנית בדרך לצה"ל?

חברת Odysight AI מייצרת ומפתחת פתרון תחזוקה מבוסס סנסורים אופטיים תוך יכולת חוזי וניתוח אירועי כשל פוטנציאלים. עתה, התקיים ביקור חגיגי של ראש מנהל הרכש של משרד הביטחון במרכז הפיתוח של החברה בפארק התעשייה עומר

מערכת ice | 
בכירי אודיסייט עם אנשי משרד הביטחון (צילום אודיסייט)
ראש מנהל הרכש של משרד הביטחון, זאב לנדאו, ביקר במרכז הפיתוח החדש של חברת OdysightAI בפארק התעשייה עומר, יחד עם ראש חטיבת אוויר במנהל הרכש מר גיא בן שמואל. במהלך הביקור קיבל סקירה על הפיתוחים הטכנולוגיים פורצי הדרך של הסטארטאפ ממנכ"ל OdysightAI אל"מ במיל' יהוא עופר וצוות הפיתוח.
חברת Odysight AI מייצרת ומפתחת פתרון תחזוקה חכמה מבוססת סנסורים אופטיים זעירים ועיבוד המידע דרך תוכנה ואלגוריתמיקה מתקדמות, המייצרות מעקב והתראה בעת התפתחות תופעות קריטיות ובטיחותיות במערכות מכניות תוך יכולת חוזי וניתוח אירועי כשל פוטנציאלים ובכך מביאה מהפכה לתחום התחזוקה. 
פתרון החברה מיצר "עיניים חכמות" בתוך כל כלי, מסוק, מטוס, ספינה או צוללת. החברה פועלת מפארק התעשייה בעומר שבנגב, מעסיקה מהנדסים ועובדים מדרום הארץ ואזורי עדיפות לאומית. הבשורה הטכנולוגית אותה מביאה החברה חוסכת עלויות, זמן, משפרת זמינות ואמינות מערכות ומגדילה את בטיחות המערכות.
​תחת ידי החברה, ובשיתוף חברת אלביט, פותחה זה מכבר מערכת בדיקה ויזואלית בזמן אמת, המאפשרת להכין מל"טים לטיסה, ומבוססת על שימוש במערך מצלמות מיניאטוריות במקום בבדיקה ויזואלית של טכנאים ומכונאים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה