דיגיטל וטק

קונים אייפון 15? אלו הסכנות בחיבור ההטענה החדש

אפל נענתה לדרישת האיחוד האירופי והשיקה אייפון חדש עם חיבור USB-C. הבעיה, היא שזהו חיבור שלא תמיד מאובטח. אלו הדברים שצריך לשים לב אליהם בהטענת אייפון 15
מערכת ice |  5
כבל USB-C (צילום unsplash)
קוני אייפון 15 צריכים להיזהר: שימוש במטען USB-C שגוי עלול להזיק למכשיר החדש שלכם.
אפל תשחרר את האייפון החדש ב-22 בספטמבר בארה"ב, ולישראל הוא יגיע כנראה בתחילת אוקטובר. אפל הודיעה בערב ההשקה כי לראשונה האייפון יכלול יציאת USB-C, במקום החיבור הייחודי שהיה בעשור האחרון.
לחלק מהכבלים מסוג USB-C יכולים להיות פחות הגנות לטלפון שלכם מאשר כבלי Lightning הרשמיים של אפל, לכן על מי שרוכש, להיזהר ממטענים ציבוריים וכבלים זולים. אפל ממליצה לבעלי אייפון להשתמש במטענים של אפל או במותגים אחרים העומדים בתקנות בטיחות מסוימות.
שימוש במטען שאינו עומד בתקנים עלול לסכן את מכשיר האייפון, אמרה ג'סה ג'ונס, הבעלים של החנות לתיקון מכשירים ניידים iPad Rehab, לניו יורק טיימס.

בריאן X. צ'ן מ-NYT הסביר: "מטענים באיכות גבוהה הם בעצם מוצרי אלקטרוניקה עם לוחות מעגלים זעירים בתוכם. בכבל Lightning הרשמי של אפל, ישנם שני שבבים: האחד מאמת שהכבל מיוצר על ידי אפל, בעוד השני משמש כפתיל שמבודד נזקים למטען. במקרה של תנודת חשמל, למשל, רק המטען ייהרס ולא הטלפון עצמו, לפי גברת ג'ונס".
מטעני נוק-אוף עשויים להיות פחות יקרים, אבל אתם עלולים לשלם את המחיר בתיקונים עתידיים. אם אתם קונים מטען שאינו ממותג של אפל, עליכם להסתכל בתיאור המוצר ובביקורות שלו. אתם יכולים גם להשתמש בכלים כמו Fakespot בעת קניות באמזון כדי לוודא שאתם מקבל מוצר איכותי.
באופן אידיאלי, המטען שלכם צריך להיות MFi. תוכנית ה-MFi של אפל - או Made for iPhone - נועדה לסייע בהגנה על המשתמשים, בין אם הם בוחרים לקנות מטענים של אפל ובין אם לאו, על פי המדריך של Tom. מטעני טלפון MFi צריכים לעבור תקנות בטיחות כדי לוודא שהמשתמשים אינם בסיכון בזמן טעינת המכשירים שלהם. מותגים כמו Amazon Basics ו- Otterbox, למשל, מוכרים מטעני MFi.
מטענים של Apple ו-MFi עשויים להגן על האייפון משקעי מתח גבוה. ובכל זאת, עליכם להיות זהירים כשאתם מחברים את הטלפון שלכם לשקעי חדרי מלון, מושבי מטוס, רכב ושקעים ציבוריים אחרים.
אם תחברו מטען באיכות נמוכה לשקע מתח גבוה, זה עלול לחשמל את הטלפון, אמרה ג'ונס ל"טיימס". "דע היכן אתה מחבר את הטלפון שלך, כי עשוי למנוע נסיעת חירום לחנות אפל."
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אחד הדברים המטומטמים
    מהנדס 09/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אפל לא יעשו כדי להרוויח כסף
    סגור
  • 3.
    הפכתם לזרוע שיווקית של אפל
    דב 09/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזהו תפקידכם לדברר את טענות החברה, זאת מבלי לנקוט בזווית ביקורתית ? מצפה מכם לקצת יותר.
    סגור
  • 2.
    משקרים בשביל צפיות
    טים קוק 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבל זה כבל, המטען הקודם עובד בדיוק כמו הישן מבחינת אבטחה, אין בו שום רכיב אלקטרוני או מעבד, הוא סתם מעביר נתונים. אפל יודעים את זה אבל רוצים להרוויח ממכירות כבלים מקוריים שעולים הון, אתם רוכבים על הגל
    סגור
  • 1.
    חזרנו למטען מיוחד לאייפון!!!!
    מוצמוץ 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כלומר,לפי הכתבה,עדיף לקנות מטען ,usb c שמצויין עליו,מותאם לאייפון,אז מה עשינו כאן??? טלפונים אחרים, לא צפויים לבעיות???
    סגור
  • מה ציפת מאפל
    עידן 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפל זו חברה מגעילה
    סגור