דיגיטל וטק

אייפון 14 במתנה? חיים אתגר באזהרה חמורה

אתגר העלה 'לקט עוקצים על הבוקר', בו הוא מספר כי שוב קיים ניסיון הונאה על חשבון בנק ישראל בו מתקבלת הודעה על חשבון הדואר, רק שיש בה בעיה קטנה, טעות כתיב מביכה שגורמת מיד להבין שמדובר בעוקץ וגם, ניסיון לעוקץ בדמות אייפון 14 במתנה חדשה
מערכת ice | 
חיים אתגר (צילום unsplash, מסך קשת 12, shutterstock)
חיים אתגר המשיך גם היום (רביעי) במסורת שלנו והזהיר את העוקבים שלו מפני שיטות עוקץ מתוחכמות שיכולות להפיל גם אותם בפח. הונאה על חשבון הדואר אור של פרס בדמות אייפון חדש במתנה הן רק חלק משיטות ההונאה שמסתובבות ברשת.
אתגר העלה 'לקט עוקצים על הבוקר', בו הוא מספר כי שוב קיים ניסיון הונאה על חשבון בנק ישראל בו מתקבלת הודעה על חשבון הדואר, רק שיש בה בעיה קטנה, טעות כתיב מביכה שגורמת מיד להבין שמדובר בעוקץ.

בהודעה המדוברת נכתב: "יש חבילה של דואר ישראל תלויה על הטלפון שלכם", ומצורף קישור לאתר המתחזה  בו מנסים להשיג את הפרטים האישיים של האדם שייכנס לקישור. אתגר כתב על כך: "עוקץ שנפל בתרגום עם סמיילי מחייך.
בעוקץ אחר נכתב: "האם אתה מתויג בתמונה, מזל טוב זכית באייפון פרו 14", כשהכיתוב די הפוך ומבולבל ומבטיח שיש קישור בסטורי. אותו קישור הוא כמובן ניסיון פישינג. אתגר הזהיר: "אין מתנות חינם!!!! עוקץ!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה