דיגיטל וטק
נירלט משתדרגת: החברה נכנסת לשת"פ עם סיילספורס
במסגרת הפרויקט, נירלט הטמיעה מספר פתרונות דיגיטליים מתקדמים, ביניהם Sales Cloud ו-Service Cloud, אשר יסייעו לחברה לשדרג את תהליכי המכירות, השירות והתפעול על מנת לתת שירות טוב יותר ללקוח הקצה
חברת נירלט צבעים בע"מ, המתמחה בייצור ושיווק מוצרי צבע ואיטום, בחרה בפתרונות של סיילספורס לפרוייקט השדרוג והטרנספורמציה הדיגיטלית שלה. במסגרת הפרויקט, נירלט הטמיעה מספר פתרונות דיגיטליים מתקדמים, ביניהם Sales Cloud ו-Service Cloud, אשר יסייעו לחברה לשדרג את תהליכי המכירות, השירות והתפעול על מנת לתת שירות טוב יותר ללקוח הקצה. הפרויקט נוהל על ידי אגף מערכות המידע והתהליכים בחברת נירלט בשיתוף עם חברת "אינוונטיבה".
כחלק מהפרויקט, בוצעו שינויים ודיוקים בתהליכי העבודה העסקיים של החברה, על מנת לייצר סינרגיה בין המחלקות השונות, זאת במטרה לתת שירות איכותי יותר בזמן מהיר יותר. במסגרת הפרויקט ניבנו תהליכי אוטומציה רבים ונעשה שימוש בכלים מתקדמים לניהול נתונים שאפשרו ייעול משמעותי וחיסכון במשאבים תוך הבנה יסודית של צרכי החברה הקיימים והעתידיים.
מחלקות השירות קיבלו כלים לניהול 360 של הלקוח, יחד עם חיבור למרכזיה, הגדרת תהליכי עבודה וניהול שיחה. כמו כן, כיום עשרות סוכני השטח העובדים על הפלטפורמה של סיילספורס יכולים לנהל לקוחות בצורה פשוטה יותר, עם כלים המספקים תמונת לקוח מלאה המציגה הזדמנויות מכירה, יעדי מכירה, קישור לפניות קודמות של הלקוח והצעות לטיפול כמו גם הצעת מבצעים ועוד.
בעזרת הפלטפורמה נירלט הקימה דשבורדים ייעודיים לכל תחום ומחלקה וכן דשבורדים להנהלה המאפשרים בקרה ושליטה בפעילות השוטפת והצפת בעיות חריגות. כמו גם, פותחו טפסים דיגיטליים אשר נשלחים מידי יום למאות לקוחות החברה המאפשרים להם לבחון את רמת שביעות הרצון של הלקוחות באינטראקציות מול החברה.
עמרי לוטן, מנכ"ל נירלט צבעים: "אנו ממשיכים להשקיע משאבים בפיתוח הטכנולוגיה המתקדמת ובאיכות השירות ללקוחותינו. המערכת המתקדמת והמתוחכמת אך פשוטה לשימוש של סיילספורס מאפשרת לנו לשפר ולשדרג את התהליכים הפנימיים ואת ניהול היחסים עם הלקוחות שלנו. השימוש במערכת ה-CRM של סיילספורס הוא צעד משמעותי נוסף במסע השדרוג הטכנולוגי שלנו ומהווה כלי מרכזי לשיפור השירות ונדבך חדשנות נוסף בחברה. כמו כן, לחברת 'אינוונטיבה' חלק גדול בהצלחת הפרויקט בזכות הובלת תהליך הטמעה מאורגן, איכותי ומותאם לצרכים של נירלט, אשר עמד בתקציב ובלוחות הזמנים".
ידידיה פרנקל, מנמ"ר ומנהל התהליכים בחברת נירלט צבעים: "הבחירה בחברת סיילספורס הייתה קלה, ארכיטקטורת המערכת מאפשרת דינמיות ומתן מענה זריז לצרכי הארגון וכתוצאה מכך שיפור יכולות השירות והמכירה באופן מהיר. בעזרת חיבור המערכת למערכות הליבה של הארגון וכן לחיבור מערכות לוויניות נוספות יצרנו בסיס נתונים אחוד המקנה את היכולת להתקדם במהירות ויעילות לאתגרים טכנולוגיים נוספים על בסיס הפלטפורמה"
פרנקל הוסיף: "מתן מענה מדויק לליבת העסק ומהירות התגובה הינו המבחן של כל גוף מערכות מידע בארגון, לזו תרמה מערכת סיילספורס על יכולותיה הדינמיות והמהירות ליישום. המבחן בתהליך הטמעה הוא השימוש השוטף על ידי משתמש הקצה לאחר העלייה לאוויר - גם כאן נגענו בהצלחה בזכות אפיון מדויק ויישום איכותי. בעזרת ניהול הדוק ומשימות ברורות לכל שלב, עמדנו בכלל יעדי הפרויקט ללא חריגת תקציב ולו"ז".
עוד ב-
איתי מרגלית, סגן נשיא אזור ומנהל מערך המכירות בסיילספורס ישראל: "אנו שמחים וגאים במתן האמון ובבחירה של חברת נירלט בפתרונות שלנו לביצוע טרנספורמציה דיגיטלית ושיפור תהליכי העבודה במחלקות השונות ופנים ארגונית. הפתרונות שלנו, יספקו למנהלי המכירות ונציגי שירות הלקוחות, כמו גם ללקוחות, נקודת מבט מקיפה וכוללת על מכלול הצרכים שלהם, ויאפשרו להם לבנות מערכת יחסים אמינה יותר ומותאמת אישית עם לקוחותיהם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה